מתנות לטו בשבט מיוחדות ומקוריות

5 דק' קריאה

לא משנה למי נרצה להעניק מתנה, תמיד נרצה מתנה מקורית ויפה, כזאת באפקט של ואוו. כאשר מדובר על מתנות לטו בשבט אותם אנו מעניקים לאנשים קרובים כמו בני משפחה או עובדים, האתגר גדול יותר, כיוון שברצונו להיות מקוריים ולאפשר למקבל המתנה להתרגש מעט.

אז בואו נראה איך בוחרים מתנות לטו בשבט מקוריות?

שלבו פריטים מסורתיים, לצד פריטים יוצאי דופן

אין ספק שמתנה לטו בשבט חייבת להכיל מארז פירות יבשים, או עציץ הקשור לרוח החג. אך כדי להיות מקוריים, תמיד תוכלו להוסיף פריטים נוספים שישדרגו פלאים את המארז כמו תוספת של כלי מטבח יפה, ציוד למחנאות, ציוד משרדי ועוד. התוספת בהחלט תשדרג את המתנה ותפתיע את המקבל.

רכשו מתנה מעמותה

כיום ניתן לרכוש מתנות מעמותות המעסיקות אנשים בעלי מוגבלות או נוער בסיכון האורזים את המתנות באהבה. רכישת מתנות מעמותה בהחלט יוצרת בידול מסוים, שהרי על המארז יהיה פתק תודה מטעם העמותה, ואפילו סיפור קטן עליה. מעבר לעובדה שהמתנה נעשית מקורית, תוכלו לתרום לקהילה ולאפשר לעמותות להמשיך להעסיק אנשים בעליו מוגבלויות ולשלבם בחברה כשווים.

לכו על מארז מפתיע

אם אין לכם כיוון למתנה מקורית, תמיד תוכלו ללכת על מארז מיוחד המכיל פריטים מקוריים שונים. רכישת מארזים היא בהחלט מפתיעה ומקורית, אך כמובן יש לבחור פריטים ייחודיים מהם יורכב המארז.

השקיע באריזת המתנה

ההשקעה באריזת המתנה יכולה לייצר אפקט של וואו ותחושה של מתנה מפתיעה. זו הסיבה שכדאי להשקיע במארז, לדוגמה מארז מקרטון ממותג עם ברכה יפה, מארז של כלי מטבח ובפנים לשים פרות יבשים וכך הלאה.

הוסיפו ברכה יפה ומקורית

נכון שכולם נותנים מתנות לט"ו בשבט, ובעיקר ארגונים ובעלי עסקים, אך לפעמי ברכה אישית ויפה יכולה לשדרג את המתנה ולתת לה טוויסט שונה. תוכלו לכתוב לכל עובד ברכה אישית עם שמו ושם מנהלו חתום על המתנה, או לכתוב ברכה כללית מרגשת הקשורה לרוח החברה או הארגון וכך להעצים את המתנה.

הוסיפו למתנות קריאייטיב ומיתוג יפה

אופציה נוספת היא למתג את המתנה ולהדפיס את לוגו החברה על המוצרים, ואפילו קריאייטיב מדליק שיעצים את המתנה ויהפוך אותה למקורית ומיוחדת. לדוגה, תוכלו לרכוש מארז פירות יבשים ולהדפיס את לוגו החברה על המוצר, או לרכוש ציוד למחנאות ולהדפיס על המוצר את שם החברה