מתנות לט"ו בשבט

5 דק' קריאה

ט"ו בשבט, הוא חג כייפי, נהנים ממנו גם מבוגרים וגם ילדים, נהוג בחג זה לאוכל פירות, בארצנו יש שפע  של פירות כגון תמרים, תאנים, צימוקים, שזיפים, אגוזים, שקדים וכו' אכילת פירות יבשים בתפריט ארוחת חג ט"ו בשבט מגיעה אלינו מלפני המון המון שנים, ביהדות העולם היה נהוג לאכול מפירות של ארץ ישראל, על מנת שפירות אלו ישמרו כל הדרך מישראל לארצות השונות היה נהוג לייבש את הפירות ולשלוח אותם כפירות יבשים.

רעיונות שונים רבים ומגוונים יש למתנות, בחגים הגדולים כמו פסח וראש השנה נהוג לתת מארזים של יינות ותוספות, בחגים הקטנים נהוג לתת מתנות בכל מיני צורות, לעתים המתנות עם קונוטציה לחג ולעתים הם מתנות משמחות בסגנון אחר, כגון: ספלים, תיקים, מחזיקי מפתחות, יינות, שמנים ועוד המון המון רעיונות, אבל ט"ו בשבט מתאפיין בעיקר בצמחים ופירות יבשים אשר הם אלו המסמלים את החג הנפלא הזה.

אז מה לבחור לט"ו בשבט פירות יבשים או עציצים?

פירות יבשים

ישנם מבחר של פירות מבוקשים לטו בשבט, תמרים, תאנים, צימוקים, שזיפים, משמשים מיובשים, אגוזים למיניהם, כאשר מלך ופקאן הם השולטים, שקדים, כמו כן יש את הפירות שהצטרפו בעשורים האחרונים לתפריט ואיתם נמנים, אננס, בננות, פפאיה, קוקוס חמוציות מנגו ועוד

עציצים

אופציה נוספת למתנה מושלמת בטו בשבט היא עציצים מכל מיני גדלים ומכל מיני מינים.

ישנם עציצים קטנים עם תבלינים אשר מריחים למרחקים או עם פרחים בהמון צבעים מרהיבים , ישנם סדרת עצי מיני המגיעים במארזי קרמיקה יפהפים בהם בולטים עץ האושר, עץ השפע, עץ האהבה בהם ניתן להוסיף מסרים. ישנם גם עצי מיני של פרי וכן מיני עץ זית במארז קרמיקה, ניתן למצוא גם עציצים גדולים יותר עם עצי פרי, פרחים, סחלבים המון המון אופציות יש בחג המרהיב הזה

רוצים להעניק מתנת ט"ו בשבט לעובדים שלכם?

מתנת חג נפלאה לט"ו בשבט, פירות יבשים במארז חגיגי או עציץ בכל גודל שתבחרו קטן עם מסר ברור או גדול ומרשים.

ניתן גם לשלב בין שניהם עציץ נפלא ומארז עם פירות יבשים. המון אפשרויות של מתנות נפלאות לט"ו בשבט העובדים ישמחו בני המשפחה יהנו, כולם ייצאו מרוצים. בעמותת מקום קטן בלב, עובדים אנשים בעלי צרכים מיוחדים, רכישת מתנה מעמותת מקום קטן בלב מהווה תרומה לקהילה, עוזרת לנו לעזור להם. ניתן למצוא בעמותת מקום קטן בלב מבחר מתנות לט"ו בשבט.