מתנות ליום העצמאות – רק בעמות מקום קטן בלב

5 דק' קריאה

יום העצמאות, יום הולדתה של מדינת ישראל, כולם יוצאים ליום חופש, הולכים לראות הופעות וזיקוקים ולמחרת קמים מוקדם בבוקר כדי לתפוס מקום מוצל ומרכזי בפארק לטקס "על האש" האהוב על ישראלים. ישנם כאלה שעבורם חג העצמאות הוא משימה קשוחה, כיוון שעליהם למצוא מתנות לחג השבועות לעובדי החברה. מובן שאלה מחלקת הרווחה של ארגונים או בעלי העסק שרוצים להפתיע בכל חג את העובדים במתנות מיוחדות, על מנת שיחושו מוערכות במקום עבודתם.

אז איזה מתנה כדאי לתת לעובדים בחג העצמאות?

כאשר אנו חושבים על יום העצמאות, יש עולה בראשנו על האש, פארקים וציוד מחנאות. אבל אצל חלקם יעלה דווקא בראש זוהרים ודברים מדליקים שאפשר להסתובב איתם בכיף בערב יום העצמאות בפארקים וכאשר אנו צופים בזיקוקים. אז כמובן המתנות הקלאסיות הן ציוד למחנאות, נפנף לעל האש, ציוד למנגל,  סט ברביקיו וכך הלאה. מובן שמתנות אלה חייבות להיות מקוריות, מפתיעות ובדגש על מתנות שימושיות שהעובדים יוכלו לבצע בהם שימוש ביום העצמאות.

רכזנו עבורכם מגוון סוגי מתנות ליום העצמאות לבחירה

זוהרים לחג – הכי כיף להסתובב ביום העצמאות ברחובות הצבעוניים והתוססים, בין לבין גם לצפות בהופעות של מיטב האומנים, ואכלו צמר גפן מתוק וכמובן לזהור על ערכת זוהרים. תוכלו לרכוש לעובדים ערכת זוהרים מדליקה שתאפשר להם לטייל בסטייל ברחובות העיר.

ציוד למנגל – נכון שאין כמה לעשות על האש ביום העצמאות, אבל תמיד חסר משהו קטן, ולכן מתנות ליום העצמאות הקשורות לעל האש בהחלט יכולות להפתיע את האורחים. כך למשל את תרכשו להם סט תבלינים לתיבול הבשר,  ערכת קפה לסיום הארוחה בסטייל, סט סכינים וכלים ועל האש, ערכות פיקניק ועוד.

ציוד למחנאות – גם ציוד מפנק לישיבה בשטח יכול להיות מתנה חלומית לכל מי שאוהב לטייל בארץ, וכמובן גם לעשות על האש. תוכלו לרכוש תיקים, צידניות, שמשמיות, כסאות מתקפלים, מארזי קפה, שולחן מתקפל, מחצלת, משחק מדליק לשטח ועוד. אפשר כמובן גם ללכת על גאדג'טים  מדליקים שישמשו את העובדים בטקס על האש המסורתי, כמו רמקול יו אס בי לשטח וכך הלאה.

לרכוש מתנות ולתרום לקהילה

עמותת מקום קטן בלב מציעה שפע של מתנות ליום העצמאות, בתקציבים וסגנונות שונים, ולכן על ידי רכישת המתנות תוכלו לתרום לקהילה ולאפשר לנו להעסיק בעלי מוגבלויות ולאשר להם להיות שווים בחברה. כלל המתנות נארזות על ידי בעלי מוגבלויות ונשלחות אליכם על ידי שליח ישירות לפתח המשרד.