מתנות ליום העצמאות

5 דק' קריאה

כאשר אנו חושבים על יום העצמאות, ישר עולה באפנו ריח של 'על האש' מסורתי, ובאוזנינו עוד קולות הזיקוקים המרהיבים לצלילי הופעות של אומנים בכל רחבי הארץ. כיום מרבית ממקומות העבודה מעניקים לעובדיהם מתנות ליום העצמאות, אפילו סמליות וקטנות, רק כדי לזכור את התלאות שעברה מדינתנו הקטנה עד שזכתה לעצמאות. כמובן שאלה יהיו מתנות סמליות וקטנות יחסית למתנות הניתנות בראש השנה ובפסח, אך עדין עליהן להיות מקוריות, מיוחדות וכאלה שכיף לקבל.

אז בואו נראה את האופציות הפופולריות

קדימה לפיקניק ועל האש – אין ספק שיום העצמאות הוא חג של על האש, כלל הפארקים בישראל מלאים עד אפס מקום, כולם יוצאים כדי לצלות בשר על האש וליהנות ממפגש משפחתי. זה הזמן כמובן לרכוש לעובדים מתנות הקשורות לעל האש כמו כיסא ים מתקפל, צידניות במגוון גדלים וצורות, סט ברביקיו, סט מנגל יוקרתי, סינר עם כלי מנגל, מחצלות, שמשייה, סט נפנוף למנגל, ועוד מגוון פריטים שימושיים שהעובדים מאוד ישמחו לקבל.

מתנות ממותגות – מתנות ליום העצמאות יכולות גם להיות ממותגות ומדליקות, וגם מאוד שימושיות. כך למשך פותחן ממותג, מחצלת, צידנית, כובע שמש, שמשיות ועוד מגוון רב של מוצרים שניתן להדפיס עליהם את לוגו החברה וכך לזכות לחשיפה, שהרי העובדים יבצעו שימוש במוצרים והם יהיו חשופים לעיני כולם.

מארזים יוקרתיים – יש לא מעט מארזים מפתיעים שניתן להעניק כמתנה ליום העצמאות לעובדי החברה, חלקם קשורים כמובן לחג, וחלקם יכולים להיות שימושיים גם ליום יום בבית. למשל ניתן לרכוש סט על האש יוקרתי, סט תבלינים לתיבול הבשר, מארז יין עם פותחנים, צידניות יוקרתיות והן מגוון פריטים ועוד. הענקת מארז היא בהחלט מפתיעה, משום שהמתנה תרשים מאוד את העובדים, מה גם שתוכלו לשים מגוון פריטים במארז על פי התקציב שלכם.

גאדג'טים – אם לא מצאתם מתנה מדליקה, תמיד תוכלו לרכוש גאדג'טים מיוחדים שיכולו להיות לעזר לעובדים ביום יום. ישנם מגוון סוגי גאדג'טים המתאימים לעובדי המשרד כמו מסגרת לתמונות, אוזניות, רמקול קטן, מחמם לקפה עם יו אס בי, ועוד. אפשר גם לבחור בגאדג'ט הקשור ליום העצמאות או להדפיס את דגל ישראל עם גבי המוצר.

ערכת זוהרים – הכי כיף להסתובב ביום העצמאות עם הילדים בין הדוכנים וההופעות בעיר, אך בשביל זה עלינו להצטייד בזוהרים מדליקים כמסורת. ניתן להגדיל ראש ולרכוש לעובדים ערכת זוהרים חגיגית שתאפשר להם לטייל עם ילדיהם בעיר מצוידים היטב לפי המסורת.

לרכוש מתנות ליום העצמאות מעמותות

אנו בעמותת מקום קטן בלב מציעים מגוון רב של מתנות ליום העצמאות. כלל המתנות נארזות על ידי אנשים בעלי מוגבלויות אשר עובדים בחברתנו. בעת רכישות מתנות תוכלו גם לפנק את עובדי החברה וגם לתרום לקהילה ולאפשר לנו להעסיק אנשים בעלי מוגבלויות.