מתנות לעובדים לחנוכה – טיפים לרכישה נבונה

5 דק' קריאה

מתכננים לרכוש מתנות לעובדים לחנוכה? הגעתם למקום הנכון. אנו בעמותת מקום קטן בלב מציעים מגוון מארזים יוקרתיים לרכישה ישירה באתר החברה. באתר תוכלו למצוא מגוון פריטים להזמנה, ואפילו לסנן על פי התקציב. לא מצאתם את מה שרציתם? צוות העמותה לרשותכם וישמח להרכיב לכם מארז מיוחד על פי תקציב אישי ואפילו מארז מעוצב וממותג על פי אופי ומיתוג החברה.

דקה לפני רכישת המתנות לעובדים, הבאנו בפניכם מספר טיפים על מנת שתוכלו לבצע רכישה נבונה שתתאים בדיוק לתקציב ולרוח החברה.

שנתחיל?

להגדיר תקציב מראש – ישנם סוגים רבים של מתנות לעובדים לחנוכה, חלקם מתנות יקרות מאוד המתאימות למנהלים או לחברות שהגדירו תקציב גבוה, וישנן מתנות סמליות יותר המיועדות לכמות גדולה של עובדים. כאשר נגשים למשימת בחירת המתנה, כדאי להגדיר תקציב מראש, כלומר מה התקציב לפי מתנה בודדת, או תקציב כללי לכל המתנות.

לבחור מתנה שונה מהשנה הקודמת – כדי להפתיע את העובדים בכל חג מחדש, כדאי לרכוש מתנות לעובדים לחנוכה השונות מהשנה הקודמת, כך תוכלו לייצר ייחודיות. זכרו כי מידי שנה העובדים ממתינים למתנה, וודאי לא ירצו מתנה זהה לשנה הקודמת.

השקיע באריזת המתנה – אין ספק שהאריזה היא חלק חשוב מהמתנה, שהרי הכי כיף לקבל מתנה ארוזה בקפידה באפקט הפתעה. תוכלו לייצר עטיפה הקשורה לחג כמו צורה של נר, סביבון, סופגנייה וכו'. על העטיפה תוכלו גם להדפיס את לוגו החברה ולהוסיף סלוגנים ומשפטי קריאייטיב מיוחדים ברוח המותג.

לרכוש מתנות אונליין – רכישת מתנות לעובדים לחנוכה יכולה להיות משימה מורכבת, ולכן תוכלו להיכנס לאתרי אינטרנט ולהתרשם ממגוון רב של מתנות המוצעות לרכישה. שיטה זו נוחה מאוד, כיוון שתוכלו לסנן את המתנות על פי תחומים, על פי תקציבים וכו'. את המתנות תוכלו להזמין עד  המשרד וליהנות מנוחות בלתי מתפשרת.

לשמור על יצירתיות – רכישת מתנה היא לא עניין של מה בכך ודורשת יצירתיות, הרי כל חברה מעניקה מתנות מתוך השפע הקיים בתחום זה, אך כאמור על הארגון להיות יצירתי, הן מבחינת בחירת סוג המתנה והן מבחינת המארז שלה. נסו לייצר בידול מסוים, כלומר רכישת מתנה עם טוויסט שתפתיע את העובדים לטובה ותותיר זיכרון מתוק.

אנו במקום קטן בלב מציעים לכם מגוון רב של אפשרויות לבחירה, כך שתוכלו להיכנס לרשימת המתנות ולבחור את המתנה שמתאימה לכם בדיוק. לא הסתדרתם? צרו איתנו קשר ואנו נדאג לעזור לכם בבחירת המתנה, אנו מאחלים לכם רכישה נעימה וחג חנוכה שמח.