מתנות לעובדים שיפתיעו את עובדי החברה

5 דק' קריאה

פסח, ראש השנה, יום הולדת של העובד ועוד חגים נוספים – הם בהחלט הזדמנות נהדרת להוקיר תודה לעובדים על מסירותם הרבה ולהעניק להם מתנות מפנקות הארוזות בטוב טעם. לרוב, ארגונים וחברות ואפילו עסקים קטנים מעניקים מתנות לעובדים במועדים אלה בכל שנה, ולכן האתגר במציאת המתנה המושלמת הוא בהחלט גדול. מצד אחד על חברות וארגונית להיצמד לתקציב מסוים, ומצד שני להעניק מתנות איכותיות שיפתיעו את העובדים.

כדי לצלוח את האתגר, הבאנו בפניכם כמה טיפים נהדרים שתוכלו ליישם ולהגיע לבחירה הנכונה:

גוונו מידי שנה את המתנות – מתנות לעובדים הם בהחלט שיחה מוכרת במסדרונות החברה, כמה שבועות לפני המועד העובדים מתלחששים ביניהם וחושבים מה הפעם יבחרו עבורם. חשוב מאוד לגוון בבחירת המתנה מבחינת הסגנון שלה, כך העובדים יופתעו בכל חג מחדש. לדוגמה, אם הנכם רגילים להעניק לעובדים כלי בית, גוונו עם גאדג'טים מדליקים למשרד או לטלפון הנייד.

גוונו את התלושים עם מתנה קטנה – בארגונים רבים וחברות מעניקים באופן קבוע תלושים לחג, סוג של מסורת מסוימת מזה שנים. כדי לגוון את התלושים, אפשר להוסיף להם שי קטן וצנוע כדי להפתיע את העובדים. השי יכול להיות מתנה צנועה וקטנה כמו מארז שוקולדים, פותחן ליין, כלי מטבח, סבונים, סט סכינים ועוד מיני מתנות קטנות שיעשו לעובדים טוב על הלב.

לרכוש מתנה לא יקרה ולא זולה מידי – רכישת מתנות לעובדים היא אתגר, מצד אחד ארגונים וחברות רוצים להרשים את העובדים ולרכוש מתנות יקרות, אך מצד שני לא תמיד התקציב מאפשר זאת. ולכן, כדאי לדעת שמצד אחד מתנה יקרה ומרשימה יכולה להיראות כמו סוג של התחנפות מצד המנהלים, ומצד שני מתנה זולה מידי יכולה להיראות כזלזול בעובדים. אם כך, הדרך הטובה ביותר היא למצוא את האיזון ביניהם ולרכוש מתנה מרשימה ולא יקרה מידי.

עמותת מקום קטן בלב מציעה מגוון רב של מתנות לעובדים לכל חג או אירוע משמח אחר. באתר של החברה תוכלו למצוא מתנות לחגים כמו לראש השנה, פסח, שבועות ועוד וגם מתנות לימי הולדת של העובדים או מתנות לכנסים.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח