מתנות לפורים לילדים ולמבוגרים

5 דק' קריאה

מתנות לפורים זה כיף מאוד גדול הן לילדים והן למבוגרים. כולם נותנים ומקבלים מתנות בפורים, בבית הספר מצאו משחק מקסים שבו היינו נותנים מתנות אם או בלי קשר לפורים, לעתים היינו מקיימים אותו סמוך לפורים ולעתים במשך השנה.

הגמד והענק' הוא משחק חברתי שמטרתו העיקרית היא גיבוש חברתי, בכל שנה לקראת פורים נהוג להתחיל את המשחק הטוב והיפה הזה אשר משמש גם בתור משלוח מנות שהיא סוג של מתנה לפורים. ההפתעה לקבל משלוח מנות, מתנה לפורים מילד סודי ושמירת הסוד מפני ה'גמד' שלי היה אירוע מרגש בילדות אשר ליווה אותנו בכל שנה מחדש. כל משתתף במשחק מקבל על עצמו שני תפקידים. תפקיד ה"גמד" ותפקיד ה"ענק".  למשתתף משודכים שני משתתפים אחרים במשחק. אחד בתפקידו כ"גמד" ואחד בתפקידו כ"ענק". 
כל משתתף יודע מי ה"ענק" שלו, אך לא יודע מי ה"גמד" שלו. בתפקיד ה"גמד", צריך המשתתף לשלוח ל"ענק" שלו מתנות באופן אנונימי. המתנה אמורה להביע תשומת לב, ומטרתה לשמח את ה"ענק". במשחקים רבים מגבילים את המשתתפים בערך כספי מקסימלי. בתפקידו כ"ענק" מקבל המשתתף מתנות משחקן אחר, מבלי לדעת מי שולח את המתנה.

מוזמנים לערוך את המשחק הזה בבית הספר ולהזמין משלוחי מנות בעלות שווה לכל כיס 11ש"ח – 25 ש"ח . בו התלמיד רק צריך להוסיף משהו קטן ומיוחד לגמד שלו .

שלבי המשחק:
הרשמה – כל משתתף במשחק נרשם אצל מנהל המשחק.
יצירת זוגות "גמד-ענק" – מנהל המשחק יוצר זוגות, כאשר לכל משתתף משודך "גמד" ו"ענק". מנהל המשחק דואג ששני השחקנים המשודכים לשחקן מסוים, יהיו אנשים שונים. יצירת הזוגות יכולה להתבצע באופן אקראי או באופן יזום.
שלב שליחת המתנות.
שלב הגילוי.

מתנות לפורים אפשר למצוא במבחר גדול בעמותת מקום קטן בלב, מתנות לפורים לילדים הכולל מבחר מתוקים או מתנות לפורים למבוגרים הכולל תיק אישי או ספל במילוי מבחר מתוקים.

עמותת מקום קטן בלב אשר לה מתנות לפורים מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים באריזת המתנות, רכישת מתנות לפורים מהעמותה הנה תרומה לקהילה. אתם מוזמנים ליצור עם עמותת מקום קטן בלב קשר, אחד הנציגים שלנו ישמח לעזור בבחירת מתנה לפורים.