מתנות לפורים – מה כדאי לרכוש?

5 דק' קריאה

הוא חג שכל הילדים אוהבים, חג שמח, עם תחפושות ואווירה של שמחה בכל מקום. הוא כמובן חג פורים שבו יש מנהגים מסורתיים כמו תחפושות שמידי שנה מעולת את הרף, קריאת המגילה, המשתה וכמובן מתן משלוח מתנות איש לרעהו. מנהג נוסף הוא מתן דמי פורים לילדים, אך כיום רבים מחליפים את מנהג דמי הפורים ומשלוחי המנות המסורתיים במתן מתנות לפורים לאנשים אהובים ולעובדי החברה.

כיום כל חברה, עסק או ארגון מקטן ועד גדול נוהגים להעניק מתנות לעבדים בחגים שונים באורך כל השנה, ואחד מהם הוא חג הפורים. מתנות לפורים לרוב יהיו צנועות יחסית, כלומר סוג של משלוח מנות שיכול להיות מארז מפנק ובו שלל פריטים המתאימים לאווירת חג הפורים. לרוב יהיו במארזים ממתקים, שוקולדים ועוד מגוון פרטים ארוזים יפה באריזה צבעונית.

אז בואו נראה אילו פריטים ניתן לשלב במארזים לפורים:

ללכת על מארז של משלוח מנות – המנהג של משלוח מנות מסורתי מעניק תחושה נהדרת, ולכן אפשר לבחור במארז המדמה משלוח מתנות עם סלסלה ונייר צלופן, אך לשלב בו פריטים מיוחדים השונים ממשלוח מתנות סטנדרטי. אין ספק שזוהי מתנות הוא מנהג מסורתי המקנה תחושה קסומה.

שוקולדים משובחים – מי לא אוהב שוקולד? נראה שכולם אוהבים שוקולדים, פרלינים ואוהבים אותם במגוון טעמים וכמה שיותר משובחים ויקרים. במארז לפורים תוכלו לשלב שוקולדים איכותיים, פרלינים ועד מיני מתיקה עם אריזה יפה שתעניק למתנה אפקט של ואוו.

בקבוק יין יוקרתי – אופציה נהדרת היא להוסיף למארז בקבוק יין יפה, הרי בחג הפורים מרבים לשתות יין, ולכן זוהי הזדמנות לרכוש מתנות לפורים יוקרתיות המכילות מארז יין. אם תרצו להעצים את המתנה, תוכלו להוסיף למארז היין פותחנים יפים, כוסות יין יפות, שוקולדים ועד מגוון פריטים המשתלבים נהדר עם יין.

משלוחים צבעוניים – האופציה הנוספת היא לרכוש משלוחי מנות מסורתיים עם אריזת קרטון צבעונית ובה שפע של חטיפים וממתקים שילדים אוהבים. האריזות יכולות להיות בצורת אוזן המן, מסיכה של פורים ועד שלל אריזות צבעוניות אחרות.

לרכוש מתנות לפורים לעובדים או לבני משפחה ולתרום לקהילה. עמותת מקום קטן בלב מאפשרת לכם לרכות מתנות לפורים ובאותה ההזדמנות לתרום לקהילה. כלל המתנות של העמותה נארזות על ידי אנשים בעלי מוגבלויות ונוער בסיכון, ולכן רכישת המתנה מהוות תרומה לקהילה. באתר תוכלו למצוא שלל מתנות, בסגנונות שונים ובתקציבים מותאמים אישית.