מתנות לפורים מקוריות

5 דק' קריאה

ניתן לומר באופן חד משמעי כי אחד החגים היותר שמחים במהלך השנה ברחבי מדינת ישראל אם לא הכי שמח, הוא חג הפורים. על כן, במהלך י"א בחודש אדר מדינת ישראל כולה חוגגת את חג הפורים, חג בו משפט המפתח הינו "משנכנס אדר מרבין בשמחה" או במילים אחרות – חשוב מאוד להיות שמחים במהלך חג הפורים, אפילו שמחים יותר ביחס לשאר חגי השנה. כמו כן, המסורת בחג הפורים מעניקה לנו את האפשרות להתחפש למגוון רחב של דמויות שונות במטרה לשמוח ולעיתים אף לשתות עד שכרון חושים.

 

יחד עם זאת, מיותר לציין כי מתנות מוענקות מעת ליד על ידי כל אחד במהלך חג הפורים ולכן, עליכם לוודא כי אתם אכן יודעים כיצד לרכוש מתנות לפורים מקוריות. זאת בעוד כי ישנן מספר דרכים בה תוכלו להפוך את האופן בו אתם מעניקים את המתנה שלכם למקורי הרבה יותר. על מנת לעשות לכם סדר ולוודא כי אתם אכן שוברים את השגרה בפורים הקרוב, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת בנושא.

 

הענקת מתנות בצורה מקורית

 

אחת הדרכים הפשוטות ביותר להעניק מתנות לפורים מקוריות בשונה מהדעה הרווחת אשר נוטה לחשוב כי מדובר על פעולה אשר חייבת להיות מורכבת ברמה של סיפור מהאגדות, תהיה פשוט לעמוד מול מקבל המתנה ופשוט להעניק לו אותה, כאן ממש יכול להסתיים הסיפור. אך במידה ואתם עדיין מעוניינים להפוך את המסירה שלכם לסיפור שיסופר במהלך היום, כל אשר יהיה עליכם לעשות יהיה לחשוב על הדרך הכי לא שגרתית להעניק למקבל המתנה את המתנה, דרך כזו שהוא לא יצליח לחזות בשום צורה.

 

להפתיע אדם שלא מכירים במתנה

 

אפשר לומר ללא כל עוררין כי יחד עם חלוף השנים האחרונות, מסורת מתנות לפורים עם משלוחי המנות הפכה לטרנד של ממש והתחזקה משנה לשנה. זאת בעוד כי ברוב המוחלט של המקרים יהיה לנו את המושג הראשוני הסובב סביב האדם עבורו אנו מעוניינים לרכוש את משלוח המנות.

 

אך באותה נשימה חשוב לנו לציין כי מדובר בהחלט על הזדמנות מצויינת דווקא להפתיע אנשים אחרים, אנשים כאלה שאתם לא בהכרח מכירים באופן אישי במשלוחי מנות או לחילופין במתנות מקוריות לפורים וכך למעשה, תוכלו לפזר שמחה בקרב לא מעט אנשים אחרים ולהשתתף יחד בשמחתם, במילים אחרות – תוכלו להפוך את חג הפורים לשמח הרבה יותר.

 

הדבר יכול לבוא לידי ביטוי באמצע מרכז קניות, באזור סביבת העבודה שלכם, סביבת הלימודים, ברחוב, בזמן שאתם נוסעים לעיר אחרת או בכל מקום כזה או אחר בו האנשים הסובבים אתכם לא מכירים אותכם באופן אישי.

 

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

  1. מתנות לפסח
  2. מתנות לחנוכה
  3. מתנות לטו בשבט
  4. מתנות ליום האישה
  5. מתנות ליום המשפחה