מתנות לפסח, איך בוחרים אותן?

5 דק' קריאה

עוד לא התעוררנו מרכישת מתנות לחגי ראש השנה וסוכות, וכבר עלינו לבחור מתנות לעובדים לחג הפסח, כן ככה זה שהזמן עובד מהר. כידוע, חברות גדולות וקטנות מחלקות לעובדיהן מתנות במגוון חגים במהלך השנה, כאשר ראש השנה וחג הפסח הם מועדים שנקראים בגדר "חובה". ישנן חברות מפנקות במיוחד המעניקות מתנות לעובדים גם במועדים נוספות כמו – בפורים, יום האישה, יום המשפחה, שבועות ועוד.

כדי להקל עליכם את הליך בחירת המתנה, חילקנו את סגנונות המתנות לכה קטגוריות, נותר לכם לבחור את המתנות המתאימות לאופי העובדים, לארוז בנייר צלופן ולהגיש להם עם חיוך גדול.

מתנות ברוח חג הפסח

אחת האפשרויות המסורתיות היא רכישת מתנות לפסח הקשורות לחג, כאלה שכיף להשוויץ בהן מול בני המשפחה ולהראות להם עד כמה החברה שהם עובדים בה משקיעה בעובדים. ניתן לומר שבקטגוריה זו תמצאו מגוון מתנות לחג כמו כלי הגשה, מפות יפות לשולחן החג, מארז בקבוקי יין, מארז פותחנים, כיסוי למצות, קערת סדר, תשמיש קדושה ועוד.

מתנות הקשורות למחנאות וטיולים

חג הפסח הוא חג האביב, אז השמש שולחת את קרניה ומאלצת אותנו לצאת לטיולים בחיק הטבע. לשמחתנו ארץ ישראל מבורכת ביעדים ומסלולים יפהפיים, מצפון הארץ ועד הדרום, כך שרכישת מתנות לפסח מתחום המחנאות, יכולה להיות מתנה מדליקה ומאוד שימושית. האופציות הן: צידנית, תיק טיולים, שמשיה, כיסא מתקפל, מחצלת, תרמוס לקפה, ערכת קפה ועוד.

גאדג'טים למשרד ולנייד

כל עובד רוצה סביבת עבודה מפנקת, את הדברים הקטנים שמשדרגים לו את שגרת העבודה. רכישת גאדג'ט מדליק למשרד, בהחלט יכולה לעלות חיוך על פני העובדים. האופציות הן: רמקולים מדליקים, אוזניות מסננות רעשים, מעמד לקפה, מחמם קפה ונראה שהרשימה עוד ארוכה. אם לא מצאתם גאדג'ט מדליק למשרד, תוכלו למצוא גם גאדג'טים הקשורים לנייד, בטוח תמצאו לא מעט שכאלה.

מתנות לפסח יוקרתיות 

אם תרצו להפתיע את העובדים, תוכלו למצוא מתנות לפסח יוקרתיות, כמו מארזי יין יפהפיים הכוללים מגוון פריטים בפנים, סט פותחנים מהודר, סט כוסות יין מעוצב ועוד מגוון מארזי שי לחג שכולם אוהבים לקבל.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח