מתנות לפסח הדילמה: מתנה או תלושים?

5 דק' קריאה

וודאי עוד לא התאוששתם מבחירת המתנות לחג ראש השנה, וכבר "נחתה" עליהם משימה נוספת – רכישת מתנות לפסח. כן הזמן עובר מהר, אך כידוע אין מנוס ממשימה זו, כיוון שכיו כל חברה שמכבדת את עצמה מעניקה לעובדי החברה מתנות בשלושה מועדים מרכזיים – בחג ראש השנה, בחג הפסח וביום הולדתו של העובד. מובן שישנן חברות שמגדילות ראש ומעניקות מתנות לעובדים במועדים נוספים, אך זה כבר סיפור אחר.

את נושא המתנות לעובדים ניתן לחלק לשלוש קטגוריות; ישנן חברות המעניקות תלושי חג לעובדים כמסורת של שנים ארוכות, ישנן חברות המעניקות מתנות או מארזים מלאים בכל טוב וישנן חברות שמעניקות גם וגם, כלומר גם שי קטן וגם תלושים. מובן שבסופו של דבר הכל עניין של תקציב ועד כמה החברה רוצה להשקיע.

מתנות לפסח: תלושי חג – יתרונות וחסרונות

היתרון של תלושי חג הם שגר ושכח, כלומר בוחרים את הסכום הרצוי, מזמינים ומסיימים עם הנושא. החיסרון  הוא שהמתנה די חוזרת על עצמה מידי שנה ונעשית די משעממת לעובדים שוודאי רוצים להתרגש ושיפתיעו אותם מידי שנה. מלבד זאת, ברוב המקרים התלושים לא מכובדים בכל מקום, כך שלעיתים העובדים די תקועים עם התלושים ולא ממשים אותם. אם כך, מדובר במתנה שאינה מקורית, ללא ערך מוסף ומתנה שחוזרת מידי שנה פעם אחר פעם ללא כל אפקט ההפתעה.

רכישת מתנות לפסח לעובדים

רכישת מתנות לפסח ממשיות מצד אחד גוזלות זמן, משום שעל בעלי החברה לחשוב מידי שנה על מתנה מקורית שתפתיע את העובדים ותגרום להם להנאה. מצד שני, כיום ניתן למצוא מגוון רב של מתנות לפסח בכל תקציב רצוי ובכל סדר גודל, כך שבטוח תמצאו כל שנה מתנה מפתיעה לעובדים.

את המתנות תוכלו לרכוש בשתי דרכים, האחת היא לפנות חברות המציעות קטלוגים של מתנות ולבחור מתנה, או לרכוש בדרך חדשנית ומהירה באתרים אונליין המציעים קטלוג עשיר של מתנות שניתן לסנן על פי מחירים וסגנונות. אין ספק שרכישת מתנות אונליין היא דרך נהדרת שתוכל לאפשר לכם לרכוש מתנות בדרך המהירה ביותר.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח