מתנות לפסח לבכירים בארגון

5 דק' קריאה

רכישת מתנות לפסח היא מסורת מוכרת וידועה, ונראה כי הרבה לפני החג העובדים מלחששים ביניהם ותוהים איזו מתנה יקבלו השנה. כיום כל ארגון המכבד את עצמו מעניק לפחות 3 פעמים בשנה מתנות לעובדי החברה; בראש השנה, בחג הפסח וביום ההולדת של עובדי החברה. אין ספק שבחירת מתנות לפסח לעובדי החברה הם אתגר גדול, אך בחירת מתנות לבכירים בארגון הם אתגר ענק יותר. אז בואו נראה איך עושים את זה, וכיצד תוכלו למצוא בקלות מתנה מפתיעה.

בחירת מתנות לבכירים כמו מנהלים וראשי צוותים, שונה בהחלט ממתנות שרוכשים לעובדי החברה והספקים, ולכן מנהלות רווחה בארגונים לעיתים מתקשות למצוא להם מתנות מיוחדות. כיום ניתן להבחין בין שני סוגים של מתנות לבכירים, אחד הוא מתנות משרדיות הקשורות למשרד של העובד, והסוג השני הוא מתנה אישית.

מתנות לפסח לבכירים בארגון כמו מנהלים, חייבות לשדר יוקרה והשקעה, בצורה שהן תהיינה בעלות  גבוה ביחס למראה האמיתי שלהן.

אז בואו נראה מה כוללת כל אופציה, ומה הכי כדאי:

נתחיל עם מתנה משרדית לבכירים בארגון

מתנה זו יכולה להיות כל פריט הקשור למשרד של המנהל הבכיר, כלומר משהו שבטוח ישיש אותו במשרד. למה כדאי דווקא מתנה משרדית? כיוון שהמקבל לא יחוש אי נוחות, אלא ישים בגאווה את המתנה במשרד שלו וייהנו ממנה בכל יום מחדש. המתנות המשרדיות יכולות להיות עציץ יפה למשרד, גאדג'ט מיוחד, אוזניות, מסגרות לתמונות, מארז יין איכותי או כל מתנה אחרת שתפאר את המשרד של המנהל וגם תהיה שימושית לו ביום יום.

כמובן שאפשר ללכת על מתנות נוספות בסטייל כמו מעמד יוקרתי לכרטיסי ביקור, קופסה שולחנית לדפי ממו, פלטת כתיבה לשולחן, עט יוקרתי, פד לעכבר עם טעינה אלחוטית, מעמד לנייד, תיק יוקרתי ללפטופ ועוד. חשוב לדעת שניתן להדפיס את לוגו החברה על כל מתנה, כך שהיא תהיה מאוד מרשימה.

מתנה אישית לבכירים בארגון

מתנה אישית משרת סוג של יוקרה, הרי הכי כיף לקבל מתנה מיוחדת אישית ויוקרתית. מתנה זו תהיה משהו שהעובד יקח לביתו ויוכל להשתמש בו בחג הפסח או להעניק לבן או בת הזוג. המתנות האישיות הפופולריות הן ארנק מעור אמיתי, כריכה יוקרתית לדרכון, סט מיוחד של מוצרי נסיעה לחו"ל, ארנקונים לכרטיסי ביקור, סט מיוחד לש סכיני שף, סט תבניות לבישול ואפייה, כלי הגשה יוקרתיים ועוד. כמובן שגם על המתנות האלה ניתן להדפיס את לוגו החברה וגם ברכה אישית.

מתנות לפסח לביכירם ניתן למצוא בעמותת מקום קטן בלב, עמותה שמעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים, מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם להרכיב את המתנה המושלמת עבור העובדים שלכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח