מתנות לפסח לעובדי החברה, מתי כדאי להתחיל?

5 דק' קריאה

השנה (2020) פסח חל ביום רביעי ב -8 לאפריל, מה שמאלץ אותנו כבר בימים אלה להתחיל להתארגן על מתנות לפסח לעובדי החברה. כיום כל חברה המכבדת את עצמה מעניקה לעובדיה מתנות בשני מועדים מרכזיים, האחד הוא בראש השנה לרגל תחילתה של השנה החדשה העברית, והשני הוא בחג הפסח שהוא תחילה של חג האביב. מובן שישנם ארגונים המעניקים מתנות לעובדים במועדים נוספים, הרי כל מתנה מעניקה לעובדים תחושה שמערכים את עבודתם המסורה.

אתם וודאי שואלים את עצמכם אילו מתנות כדאי לרכוש לפסח? זוהי בהחלט הדילמה המוכרת של כל בעל עסק או כל מנהלת רווחה הזקוקים מכורח תפקידם לבחור מתנות לעובדים. אז הבאנו בפניכם כמה סגנונות של מתנות לפסח, כך תוכלו לצמוח את האתגר.

מארזים שהם מתנות לפסח

מארזים לפסח הם בהחלט מתנה שכל אחד אוהב לקבל, הרי במארז ניתן לשים כמה וכמה פריטים, וכך ליהנות ממארז מושלם באפקט מפתיע. מובן שניתן לשים במארז פריטים שונים בהתאם לתקציב האישי שיש ברשותכם לכל מתנה כמו בקבוק יין, כלי מטבח, שוקולדים, תבלינים כשרים לפסח ועוד מגוון פריטים נוספים.

ללכת על מתנה לפסח בסגנון האביב

חג פסח מסמל את בוא האביב, ולכן תוכלו לרכוש מתנות המזכירות את האווירה הקסומה של האביב. לדוגמה, רכישת ציוד למחנאות יכולה להיות בחירה מצוינת, הרי בדיוק באביב אנו קמים מתרדמת החורף ומתחילים לטייל בשמורות טבע, וכלן ציוד הקשור לטיולים יכולה להיות בחירה שימושית מאוד. האופציות יכולות להיות ציידנית, שולחן פיקניק, אביזרים לפיקניק או לעל האש. מחצלת, שמשיה ועוד.

ללכת על סגנון של מתנה ביתית

מתנה ביתית יכולה להיות נהדרת ומאוד שימושית לרגל החג. לדוגמה, כלי הגשה, כלי מטבח, ציוד לאפייה ובישול ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא מארזים המכילים מגוון פריטים הקשורים לאירוח ומטבח כמו סט תבלינים, עוגה לחג, בקבוק יין, ריבות, ממרחים מיוחדים ועוד. אין ספק שמתנה שכזאת תהיה מאוד שימושית ותשמש את עובדי החברה בחג הפסח.

ללכת על מתנה יוקרתית

מתנה יוקרתית יכולה להתאים מאוד כמתנה לפסח למנהלים בכירים. כיום בארגונים רבים רוכשים מתנות פשוטות יותר לעובדי החברה, ומתנות מרשימות יותר לסגל הניהולי כמו מנהלים. ראשי קבוצות, ראשי צוותים, מנכ"לים ועוד. במקרה זה תוכלו לבחור מגוון רב של מארזים מכובדים ויוקרתיים המכילים יינות, סט פותחנים, שוקולדים או פרלינים, פריטים למשרד ועוד מגוון פריטים מרשימים שיהפכו את המארז ליוקרתי.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח