מתנות לפסח מעמותות התורמות לקהילה

5 דק' קריאה

הטרנד של רכישת מתנות מעמותות נעשה פופולרי מאוד בשנים האחרונות, ונראה כי חברות וארגונים מבינים את החשיבות של מתנות אלה ומזמינים מידי חי מארזי שי מפנקים לעובדיהם. כאמור, כיום כל חברה, עסק או ארגון מעניקים מידי שנה מתנות לפסח, לראש השנה, ליום הולדתו של העובד ואף במועדים נוספים.  המתנות הללו ניתנות כאות הערכה לעובדי החברה, הרי הם עמלים בכל ימות השנה ותורמים רבות להתקדמות הארגון, ולכן אין דבר יפה יותר מלהעניק להם שי לפני החגים.

נציין כי עמותות המציעות מתנות לעובדים, מעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות שונות, וכך מאפשרת להם לעבוד בין שווים בחברה. אנשים אלה מגיעים עם חיוך לעבודה ותפקידם הוא לארוז את המתנות, לסדר את ההזמנות ולבצע מגוון תפקידים נוספים, כך שמדובר בתרומה לקהילה, וכמובן רכישה מכל  הלב.

אז בואו נראה את היתרונות בהזמנת מתנות לפסח מעמותות:

ערך לעובדים – כאשר חברות רוכשות מתנות לחגים מעמותות התורמות לקהילה, הן מעבירות מסר נהדר לעובדים, חברה שאכפת לה מהזולת. אגב, על המתנות הללו ישנו פתק המסביר בכמה מילים על העמותה, כך שהעובדים יידעו בבירור מהיכן המתנות נרכשו.

מגוון רב של מתנות – כיום עמותות מחזיקות במלאי שלם של מתנות בכל מיני סגנונות, ואף מציעות מתנות הקשורות לחגי ישראל, כמו למשל מתנות לחג הפסח הקשורות לחג כמו מארז יין יוקרתי, ציוד מחנאות, כלי הגשה לחג, קערת ליל הסדר ועוד.

אפשרות להדפיס על המתנות – עמותות המציעות מתנות לחג הפסח מאפשרות לחברות להדפי כל כיתוב רצוי על המתנות, כמו חריטה על עטים, הדפסה על כובעים ותיקים ועוד. אפשר גם כמובן לצרף ברכת חג שמח לעובדים וגם להדפיס או לחרוט על המתנות את לוגו החברה. שירות זה מצוין לחברות המחלקות מתנות לספקים, כך שמדובר על מיתוג מצוין.

מתנות לפסח תוכלו למצוא בעמותת מקום קטן בלב

אפשרות לרכוש מתנות אונליין – עמותות המציעות מתנות כתרומה לקהילה, מחזיקות באתרי מסחר אונליין בהם מגוון רב של מוצרים ומתנות לבחירה בכל תקציב רצוי, כך שניתן לרכוש מתנות דרך האתר ולקבלם במשלוח עד לפתח המשרד בקלות רבה.

מתנה לפסח תמצאו בעמותת מקום קטן בלב!

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח