מתנות לפסח

5 דק' קריאה

עמותת מקום קטן בלב אשר ממוקמת בטירת הכרמל, הכינה ליין במיוחד עבורכם לפסח. ניתן למצוא בעמותה מבחר של מתנות לפסח בכל תקציב, הכל במתנה קטנה סימלת אשר תצטרף לתלושים וכלה במתנה גדולה ומרשימה שתהייה מכובדת להעניק לעובדים. כמו בכל שנה תמיד יהיו מארזים עם מוצרים מתכלים אשר שימושים בכל בית, יין שמן זית שוקולד חרוסת סילאן וכו', אצלנו תוכלו למצוא מבחר רב וססגוני של מתנות לפסח עם מוצרים אלו.

השנה יצאנו בעמותת מקום קטן בלב עם 2 תוספות מרעננות לחג הפסח.

סידרת קרין גורן – הסדרה הראשונה היא סידרת מוצרים של קרין גורן שכוללת, מחבתות רגילים, מחבתות לשקשוקה, מחבתות לפנקייק,  סירים, וכמובן איך לא תבניות לעוגות בכל מידי גדלים וצורות. בתוך התבניות / הסירים / והמחבתות של קרין גורן הוספנו מוצרים מתכלים כך שתוכלו לקבל מתנה שימושית ומתכלה באותו מארז. המתנות ארוזות כל כך יפה שממש כיף לקבל אותם.

מעבר לאריזה היפה ולמוצר האיכותי, מקסים ושימושי אנחנו מצרפים פתק החלפה איתו ניתן להחליף מוצר כל אחד על פי רצונו ברשת חנויות ארקוס. כך שהמתנה הופכת להיות מאוד פרקטית.

משחקים לפסח – מוצר נוסף מרענן ושונה שאיתו יוצאת השנה העמותה הוא 2 משחקי סודוקו במיוחד לחג הפסח, הראשון נקרא פדוקו – מכות מצרים, שהוא משחק פאזל משולב עם סודוקו מושקע, משחק נפלא לפסח היכול להתאים לכל המשפחה. משחק שייקח לכם זמן להרכיב.

משחק נוסף עבור הקטנים במשפחה, הוא סודוקו ללא מספרים עם דמויות מצרים ומההגדה, שם יצטרכו להרכיב 6 דמויות בכל קוביה, משחק מדליק מאתגר לילדים שיעסיק אותם אם זה לאחר הארוחה או במהלך החג.שילבנו את המוצרים יחדיו את התבניות עם המוצרים המתכלים בשילוב משחקי הסודוקו הכל כך מיוחדים לפסח, כך שתוכלו למצוא בדיוק את המארז שהכי תתחברו אליו.

מעבר לחידושים יש לנו מבחר מגשים למצות בגוונים מרהיבים אותם ניתן לקבל עם מארזים מתכלים או עם המשחקים לפסח. כשאתם נותנים מתנה לפסח שטומנת בחובה תרומה לקהילה אתם עושים מצווה גדולה. בעמותת מקום קטן בלב מועסקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים אשר אורזים לכם את המתנות לפסח, את משחק הפדוקו – מכות מצריים או את הסודוקו והכל כדי שהחג יעבור בשמחה וחיוך.

תודה שאתם בוחרים בנו!

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

 

מתנות לפסח