מתנות לראש השנה או מארזי שי?

5 דק' קריאה

לא משנה באיזו תקופה בשנה, תמיד עובדי החברה יזכרו את המתנות שהעניקו להם בראש השנה. ניתן לומר שכיום כל ארגון שמכבד את עצמו ואפילו כל חברה הקטנה ביותר מעניקים לעובדי החברה מתנות בשלושה מועדים מרכזיים במהלך השנה, שהם ראש השנה, חג הפסח וביום הולדתו של העובד. בשל העובדה שראש השנה הוא חג של התחלות חדשות והתחדשות באוויר, רבים משקיעים דווקא במתנה זו, ביחס למתנות במועדים אחרים.

אך אל לכם לטעות, כיום ישנם מלבד מתנות לראש השנה וחג הפסח, כיום ארגונים מצ'פרים את העובדים עם מתנות בחגים ובמועדים נוספים כמו מתנות לחנוכה, לחג הפורים, לשבועות, ליום האישה ועוד. אין ספק שמתנות אלה מקנות לעובדים תחושת הערכה נפלאה, סוג של אמירת תודה על פועלם ועובדתם הנאמנה.

מתנות רגילות או מארזי שי?

בשנים האחרונות הצטרף לשוק המתנות לעובדי החברה שחקן חיזוק פופולרי והוא – מארזי שי. אם בעבר היה נהוג לתת לעובדים מתנה אחת גדולה כמו מוצר חשמלי, או סט סרוויס, כיום ארגונים רבים גילו את האופציה הנהדרת של מארזי שי המאפשרת להעניק לעובדים מתנה באפקט מרשים. במארזי שי ניתן לארוז מגוון רב של פריטים במחירים משתנים, אפשר לאורז אותם בצורה מרשימה ואפילו ניתן לבחור את הפריטים שיכילו המארזים. אין ספק שכל אלה מסבירים את הביקוש של מארזים לראש השנה כמתנת ראש השנה באפקט מרשים.

הכירו את היתרונות של מארזי שי לראש השנה:

מגוון פריטים לבחירה – במארז תוכלו לשים כל שתרצו, החל מכלי בישול, ציות למחנאות, יינות, סט פותחנים ועד שוקולדים, תבלינים וריבות. פשוט אפשר לשלב פריטים מכל הסגנונות הרצויים ולאפשר לעובדים לקבל הרבה יותר.

פריטים להרכבה עצמית – כדי להקל על בעל העסק או על מחלקת הרווחה את עבודה הרכבת המארז, תוכלו לראות בבירור אילו פריטים קיימים, ופשוט להכניס למארז ולקבל אותו ארוז בקפידה מראש.

אפשרות לרכוש מארזים לראש השנה מעמותות – אם תרכשו מתנות לראש השנה מעמותות, תקבלו מארזים מוכנים ויפים הנארזים על ידי אנשים בעלי מוגבלויות, כך שתרוויחו גם מתנות ארוזות בקפידה, וגם מתנות עם ערך מוסף המועבר לעובדים.

מחירים נוחים – את המארזים תוכלו לבחור על פי התקציב האישי שלכם, כך למשל תוכלו לבחור פריט אחד מרכזי ויקר ולהוסיף לו פריטים זולים יותר שיעשירו את המארז, או כלי מטבח איכותי ולצרף לו שוקולדים או צנצנת דבש איכותית.