מתנות לראש השנה, איך בוחרים אותן?

5 דק' קריאה

ראש השנה הוא אחד החגים האהובים על עובדי החברה, משום שבחג זה כל חברה מעניקה לעובדים מתנות לחג, ונראה כי כבר חודש לפני המועד עובדי החברה מתלחששים ביניהם ותוהים מה תהיה המתנה השנה. מובן שכל העבודה של בחירת המתנה נופל על מחלקת הרווחה בארגון, או על בעל העסק בחברות קטנות, ולכן עליהם להתחיל במסע לבחירת מתנות לראש השנה מבעוד מועד.

דגשים לתהליך בחירת המתנה

הגדירו תקציב  אישי למתנה מראש – כן רבותיי, תקציב אומנם יוכל לעשות לכם סדר ולדעת בדיוק כמה הוצאתם על מתנות לראש השנה, אל לא רק. הגדרת התקציב תוכל לסייע לכם לבחור את סוג המתנה, שהרי ידוע שההיצע בשוק הוא רק, כל חברה מציעה מגוון רב של מתנות, ולכן התקציב יוכל למקד אתכם ולבחור את המתנה המתאימה ביותר לתקציב שלכם.

בדקו באתרי אינטרנט – בעבר אם רצינו לרכוש מתנות לראש השנה, היינו מזמינים סוכן מכירות שהיה מגיע עם קטלוג וכמה דוגמאות למתנות, ואז היה עלינו לתאם פגישה, לעבור על ההמלצות ולרכוש. כיום אין כל צורך לבזבז זמן יקר, תוכלו פשוט להיכנס לרשת האינטרנט ולגלוש להנאתכם בחנויות אונליין ולהזמין מתנות. אתרי האינטרנט החדשניים מתקדמים מאוד ומאפשרים לכם לסנן סוגים של מתנות לדוגה על פי תקציב או סגנון המתנה. בתום הבחירה תקבלו את המתנות שהזמנתם עד לפתח המשרד.

אם עדין לא רכשתם מארזים, זה הזמן – מארזי שי לראש השנה מאוד מאוד אהובים על עובדים, מכיוון שיש בהם לרוב כמה פריטים והם גם מקנים סוג של אפקט הפתעה בקרב המקבל. תוכלו לבחור מארזי שי לחג ובהם שפע של מוצרים לבחירה, החל מבקבוקי יין יוקרתיים, שוקולדים ופרלינים, סט תבלינים יוקרתי, כלי מטבח ובכלל תוכלו להכניס למארז כל שתרצו.

לקנות מתנות מעמותות – כיום חברות רבות מעדיפות לרכוש לעובדים מתנות עם ערך מוסף, ולכן הן בוחרים מתנות לראש השנה מעמותות המעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות האורזים ומטפלים במתנות, כך חברות אלה יוכלו לתרום לקהילה וגם לבחור מתנות שוות במיוחד אותן מציעות העמותות.

אנו בעמותת מקום קטן בלב מעסיקים אנשים בעלי מוגבלויות, על מנת שיוכלו להשתלב בין שווים בחברה, ולכן רכישת המתנות תהווה תרומה משמעותית לקהילה. לרשותכם מגוון סוגי מתנות לבחירה על פי תקציב, סגנון והעדפה, כך שתוכלו לבחור את המתנות ולרכוש אונליין דרך האתר המאובטח שלנו ולקבל את המתנות עד לפתח המשרד.