מתנות לראש השנה מפתיעות ומקוריות שכיף לקבל

5 דק' קריאה

בעוד כמה שבועות ראש השנה יתחיל להדהד באוויר, בני המשפחה יזמינו אותנו לארוחת חג או שנארח בביתנו הקט בני משפחה וחברים לארוחת החג הפותחת את השנה החדשה. עם ההתרגשות הרבה של החג, מגיעה גם הדילמה המרכזית – אילו מתנות לראש השנה נקנה לאהובים שלנו? האם כמו בכל שנה קערת הגשה יוקרתית עם צנצנת דבש, או שהשנה נשנה כיוון ונהייה יצירתיים? את הדילמה נחליף עבורכם בכמה רעיונות למתנות חג מרהיבות שיותירו רושם נפלא.

אז לא משנה אם מדובר על מתנה לבני המשפחה, לחברה טובה, לעובדי החברה או לשכנה הטובה, תמיד כדאי לבחור במתנות מקוריות, כאלה שיגרמו לאפקט מפתיע, וכמובן יהיו שימושיות ומתאימות למקבל המתנה.

אז בואו נראה אילו מתנות מפתיעות כדאי לרכוש לחג

מארז שי מלא בכל טוב – תמיד כדאי לרכוש מארזים לראש השנה, כאלה שיש בהם כמה וכמה דברים מפתיעים שכיף לקבל. היתרונות במארזים הם עצומים, שהרי ניתן לבחור מבין מגוון רב של פריטים המוצעים לנו לחג, נוכל לבחור את התקציב שלנו ולאפשר למקבל ליהנות ממתנה מרשימה המעוצבת בטוב טעם.

ציוד למחנאות – ראש השנה הוא אחד החגים הנעימים ביותר, גם מבחינת מזג האוויר, הימים החמים של יולי אוגוסט נעלמים, ומצד שני הגשם לא ממהר להגיע. זהו הזמן המתאים ביותר לצאת בחול המועד לטיולים בחיק הטבע, ולכן תוכו להעניק ליקירים מתנות לראש השנה שיעניקו להם שהייה נוחה יותר בטיולים. ניתן למצוא מגוון רב של פריטים לשטח כמו פק"ל קפה, צידניות, סט פיקניק, כסאות מתקפלים ועוד.

פריטים למטבח – נכון שכל מארחת וודאי עמוסה בקערות הגשה וסטים לאירוח, אבל תמיד ניתן למצוא פריטים מפתיעים כמו גאדג'טים מדליקים למטבח שיהפכו את חווית הבישול והאפייה לנוחים יותר. כך למשל תוכלו למצוא פטנטים ומוצרים לאפיית עוגות או עוגיות, טיימר לתנור ועוד.

ממרחים ומטבלים – כולם אוהבים ממרחים טעימים וריבות שכיף למרוח על לחם טרי בבוקר. תוכלו למצוא מגוון מארזים מפתיעים ובהם שפע של ממרחים וריבות, ואפילו סטים של תבלינים מיוחדים שיעשירו את מאכלי החג.

מחפשים מתנות מפתיעות לראש השנה? הגעתם למקום הנכון! עמותת מקום קטן בלב מציעה מגוון רחב של מתנות לראש השנה מקוריות, מדליקות וכאלה שכיף לתת ועוד יותר כיף לקבל. כל המתנות באתר נארזות על ידי אנשים בעלי מוגבלויות, כך שתוכלו להרוויח פי 2 גם מתנות מקוריות וגם לאפשר לאותם אנשים לעובד כשווים בחברה.