מתנות לראש השנה – ציוד למחנאות ממותג

5 דק' קריאה
ראש השנה הוא בהחלט חג של התחלה חדשה ואיתו מגיע מזג אוויר נהדר המאפשר לנו לצאת לטבע וליהנות מכל מה שיש לארץ ישראל היפה להציע. זה הזמן המתאים ביותר לבחור ציוד למחנאות המתאים מאוד כמתנות לראש השנה לעובדי החברה או לאנשים הקרובים לליבנו. מובן שבחירת מתנות לראש השנה היא דבר בסיסי אשר עוסקים בו מנהלי רווחה בארגונים או בעלי החברה בחברות קטנות. מידי שנה הם רוצים להפתיע את העובדים ולהעניק להם מתנות מקוריות, אך לא תמיד הם מוצאים את המתנה האידיאלית המתאימה לכולם. זו הסיבה שכדאי לבחון ציוד למחנאות שיכול להיות מתנה נהדרת.
 

היתרונות ברכישת ציוד למחנאות כמתנה לראש השנה 

רוב החברות מעניקות מתנות לעובדים בכמה מועדים נבחרים כמו בראש השנה, בחג הפסח, ביום הולדתו של העובד ויש כאלה חברות המעניקות מתנות קטנות יותר גם במועדים נוספים כמו בחג השבועות, בפורים. בחנוכה, ביום האישה וכו'. במועדים אלה ניתן לרכוש מתנות סטנדרטיות כמו כלי מטבח, גאדג'טים וכו', אבל בראש השנה ציוד למחנאות יכול להיות מתנה נהדרת הקשורה לרוח החג. 
 

אפשרות למתג את החברה 

אופציה נוספת שרבים לא חושבים עליה הוא עניין המיתוג, שהרי על מוצרים אלה ניתן להדפיס את לוגו החברה ופשוט לייצר פרסומת מהלכת.  למשל, תוכלו לרכוש לעובדים תיקים ייעודיים לטיולים ועל התיק יהיה מודפס לוגו החברה ואפילו כיתוב או סלוגן חמודים. מובן שתוכלו להדפיס זאת על כל מתנה רצויה וליהנות כפליים. 
 

איזה ציוד למחנאות ניתן לרכוש כמתנה לראש השנה?

תחום הציוד למחנאות הולך ומתקדם ומידי פעם ניתן למצוא עוד ועוד אפשרויות כגון גימיקים חדשים וגאדג'טים שיכולים לשדרג פלאים טיולים, קמפינג ואפילו טיולים לחו"ל. רק נזכיר  שציוד למחנאות תמיד יהיה שימושי, כך שבהחלט מדובר במתנות שיכולות להפתיע את עובדי החברה. האופציות הן אולר ממותג שמאוד שימושי בשטח, פותחן ליין או לבקבוקי בירות, צידנית, תיק גב לטיולים, בקבוק שתייה ממותג, גזייה לשטח, ערכת פיקניק, סט סכינים לעל האש, שמשיה המגינה מפני השמש והרשימה עוד ארוכה. 
 
מתנות לראש השנה מגוונות ניתן למצוא בעמותת מקום קטן בלב.