מתנות לראש השנה, קצת על השירות שלנו

5 דק' קריאה

מחפשים מתנה מרגשת לראש השנה? נמאס לכם בכל שנה להעניק את אותה מתנה לעובדים? הגעתם למקום הנכון. אנו בעמותת מקום קטן בלב מציעים מגוון רב של מתנות לראש השנה לעובדי החברה, כך שתוכלו להתחדש במתנות מקוריות ומפתיעות, כאלה שלא תראו בשום מקום אחר.

אז מה אנחנו מציעים לכם?

אפשרות בחירת המתנה על ידי נציג או באתר – מערך השירות שלנו זמין עבורכם תמיד וישמח להעניק לכם ייעוץ אישי לבחירת המתנות, אך תמיד תוכלו גם לגלוש באתר שלנו המחולק לפי קטגוריות, ולחפש את המתנה המקורית שתפתיע את העובדים שלכם. לא מצאתם את מה שרציתם? דברו איתנו ונציע לכם מתנות מגניבות שאולי פספסתם, ואולי גם מארז ייחודי משלכם מלא בכל טוב.

מתנות עם ערך מוסף – אנו בעמותת מקום קטן בלב מעסיקים אנשים עם מוגבלויות שונות האורזים באהבה כל מתנה ומטפלים במערך ההזמנות. על ידי רכישת מתנות לעובדים לראש השנה, תוכלו לתרום לקהילה ולאפשר לנו להעסיק את העובדים באהבה בעמותה שלנו.

 משלוחים מהירים – מערך המשלוחים שלנו פועל במרץ כדי לספק לכל לקוח את המתנות בדרך המהירה ביותר. לרשותכם אפשרות הזמנת מתנות לראש השנה באתר בכל כמות רצויה, כך שתוכלו לבחור את המתנות, את הכמות הרצויה, סוג המארז ולשלם באתר המאובטח שלנו. את המתנות נוכל לשלוח לכם ארוזות בקפידה על פי דרישתכם עד לפתח ביתכם או עד לפתח המשרד.

אפשרות הדפסה – כחלק מהשירות, אנו מאפשרים ללקוחותינו לקבל מיתוג על המתנות, כלומר להדפיס את לוגו החברה או כל כיתוב רצוי על גבי המתנות, כך שתוכלו למתג את החברה ולהטמיע חותם משלם על כל מתנה.

אנחנו מתחדשים בשבילכם – מפעם לפעם אנו מעדכנים עוד ועוד מתנות באתר על פי נושאים או על פי חגים מסוימים, כדי שתיהנו ממגוון עשיר של מתנות. מלבד זאת, אנו מתעדכנים בטרנדים החדשים בעולם המתנות ויודעים להציע ללקוחותינו את המתנות הנחשקות ביותר לכל החגים ובמיוחד מתנות לראש השנה, פסח, יום האישה, שבועות, חנוכה ועוד. אנחנו גם קשובים ללקוחות שלנו ודואגים לספק להם בדיוק מה שהם רוצים, ולכן נשמח לשמוע מכם אילו מתנות תרצו שנוסיף באתר.

שירות חם ולבבי – כל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב. חשוב לנו שתהיו מרוצים, כדי שגם בחג הבא ובלל בכל חג באשר הוא תזמינו מאיתנו מתנות לעובדים שלכם, לספקים, לשותפים ועוד, ולכן צוות השירות שלנו זמין עבורכם תמיד לכל שאלה או בקשה.