מתנות לשבועות, איך צולחים את האתגר?

5 דק' קריאה

שבועות הוא אחד החגים האהובים על ילדים וגם על משפחות. בחג אנו לובשים בגדים לבנים, מכינים עוגות גבינה, פשטידות ועד שפע של מאכלי חלב טעמים. ברוב הארגונים נוהים לפנק את העובדים במתנות לשבועות, שהרי מדובר בחג לבן ויפה, כזה שדורש הענקת מתנה מכל הלב.

אז איך צולחים את אתגר בחירת המתנה?

בחירת מתנות לשבועות די שונה מבחירת מתנות לראש השנה או לפסח, שאגב אלה המועדים שחייבים לתת בהם מתנות לעובדים. למה זה קשה יותר? מכיוון שמתנה לשבועות צריכה להיות יותר סמלית וכמובן בהשראת החג הלבן והאהוב. מלבד זאת, בחג השבועות עלינו לרכוש מתנה בתקציב מסוים שברוב המקרים קטן יותר ביחס לחגים אחרים מרכזיים יותר. אולם, למרות זאת תוכלו לצלוח את האתגר, אם תקפידו על הכללים הבאים;

הגדירו תקציב מראש – קל מאוד ללכת לאיבוד בין שלל סוגי המתנות המוצעות לנו ברשת, ולכן חשוב מאוד להגדיר תקציב, כך תוכלו לבחור מתנות לשבועות במחיר אטרקטיבי ושלמור את התקציב הגדול לראש השנה או לחג הפסח. מובן שאין צורך לרכוש מתנה יקרה וגרנדיוזית, אלא מתנה שתפקידה לשדר לעובדים ביטחון ולתת להם תשומת לב.

לכו על מתנות הקשורות לחג – לפעמים אנו חושבים יותר מידי על אופי המתנה וסגנונה, בעוד האופציה הטובה ביותר היא לחזור לשיטה המסורתית ולרכוש מתנה ברוח החג. בחג השבועות מרבים לאפות, לאחר חברים, לרכוש גבינות ועודד. תוכלו לרכוש מתנה הקורה לאפיה ואירוח כמו תבנית אפייה, כלי אפייה, כלי אירוח, טקסטיל, קרש חיתוך וסכין לגבינות ועוד.

הכי כיף לקבל מארז מפנק – אם לא מצאתם מתנה שעומדת בתקציב שלכם, או מתנה מקורית שלא נתתם לעובדים בשנים הקודמות, תמיד תוכלו ללכת על מארז מפנק שיכיל בתוכו שילוב של כמה דברים כמו שוקולדים, כלי מטבח, מפה יפה לשולחן ועוד. היתרון במארז שתוכלו להעמיס אותו בכל טוב וגם לשמור על תקציב מסוים מבלי לחגוג ממנו. אין ספק שמארז הוא המתנה המושלמת, כזאת שמעניקה לעובי החברה את אפקט ה WOW.

מחפשים מתנות לשבועות? כנסו לאתר שלנו ובחרו את המתנה הרצויה וקבלו משלוח על לבית העסק או ביתכם. לרשותכם מגוון רב של מתנות לבחירה לכל חג או אירוע, כך שתוכלו לבחור את המתנה הרצויה על פי סגנון, תקציב אישי והעדפה. אנו בעמותת מקום קטן בלב מעסיקים אנשים בעלי מוגבלויות, על מנת שיוכלו להשתלב בין שווים בחברה, ולכן רכישת המתנות תהווה תרומה משמעותית לקהילה.