מתנות לשבועות – מהן האופציות הפופולריות?

5 דק' קריאה

חג השבועות בפתח, וזה הזמן שעובדות מחלקות הרווחה מתכנסות לצורך רכישת מתנות לשבועות לעובדי החברה. אין ספק שרכישת מתנות לחגים באופן כללי היא אחת המשימות המורכבות, אך מצד שני מדובר כאן על הזדמנות נהדרת להוקיר תודה לעובדיהם המסורים העובדים יום יום להצלחת הארגון. מתנות לשבועות מעניקות לעובדים ולספקים ואפילו ללקוחות תחושת שייכות נפלאה, ולכן לא פלא שכיום כל ארגון בכל סדר גודל רואה זאת כמסורת של ממש.  

אחד החגים בהם נהוג להעניק לעובדים מתנות הוא חג השבועות, שזהו חג מתן תורה המזוהה עם מאכלי חלב. זו הסיבה שהבאנו בפניכם כמה טיפים לבחירת מתנות לשבועות לעובדים. אז שיהיה בהצלחה!

שנתחיל?

מתנות שונות משנים וחגים קודמים

רגע לפני שבוחרים מתנות לשבועות, כדאי לזכור מה הענקנו בחגים קודמים, על מנת שלא לחזור שוב ושוב על אותה מתנה. לדוגמה, אם בחג השבועות הקודם הענקתם לעובדים כלי מטבח, השנה חשבו על רעיון אחר כמו מארז מלא בכל טוב ועטוף יפה ובו ממרחים, רטבים, שוקולדים ועוד. בקיצור, הפעילו את היצירתיות ונסו להפתיע את העובדים עם משהו שונה.

הכי טוב לרכוש מארז מפנק באווירת חג השבועות

מה עושים כשהרעיונות אוזלים? הולכים עם מארז מפנק שיש בו הכל. אין לכם רעיון למתנה בראש, תמיד תוכלו ללכת על מארז מפנק לשבועות ולמלא אותו במגוון מוצרים יצירתיים בדיוק לפי התקציב שלכם. כדאי לזכור שמארזי שי מפנקים ארוזים יפה בקופסה או בנייר, מעניקים אפקט מרשים ותחושה שחשבו עליהם.

מתנה העונה על התקציב שלכם

התקציב תמיד מהדהד בראש, הרי עלינו לעמוד בו. את התקציב ניתן לחשב כתקציב למתנה אחת לעובדים, כלומר פר מתנה, או תקציב כללי שיתאים לכל המתנות. חשוב לדעת שאם לא מגדירים תקציב, אפשר ללכת לאיבוד, הרי קיימות לא מעט אפשרויות בשוק. העלויות של מתנות לשבועות יכולות להתחיל בכמה שקלים בודדים ולהגיע לעשרות שקלים. כמובן שאפשר לחלק את התקציב בצורה שנוח לכם, לדוגמה תקציב מסוים לעובדים ותקציב מסוים למנהלים.

לרכוש מתנות מעמותה

כיום תוכלו למצוא מגוון רב של עמותות המציעות מתנות לשבועות במגוון רב של תקציבים. מתנות אלה מוצעות באתרי אינטרנט ידידותיים המאפשרים רכישה מהירה אונליין, ואותם אורזים אנשים בעלי מוגבלויות. בדרך זו תוכלו גם לתרום לקהילה וגם ליהנות ממתנות ייחודיות לעובדים.

עמותת מקום קטן בלב מציעה לכם מגוון רב של מתנות לשבועות לעובדי החברה ובמגוון רב של תקציבים. באתר תוכלו להזמין את המתנה האהובה ולקבל אותה עד לפתח המשרד.