מתנות מאנשים בעלי צרכים מיוחדים

5 דק' קריאה

כמידי שנה חברות וארגונים עוסקים בעניין רכישת מתנת לעובדי החברה, שהם חלק ממסורת ארגונית המקובלת בכל העולם. הענקת מתנות לעובדי החברה מאפשרת להנהלת הארגון או לבעל החברה להעביר לעובדים מסר ברור ובו הערכה והוקרת תודה על עבודת המסורה ועל תרומתם לארגון. מתנות אלה יכולות לעלות את מורל העובדים ולהעניק להם תחושה נפלאה שמישהו חשב עליהם והעניק להם מתנה מכל הלב. אומנם ברוב הארגונים יעניקו את התלושים המוכרים מזה שנים, אך ארגונים רבים יוסיפו מתנה קטנה לצד התלושים או יעדיפו לוותר על התלושים ולרכוש מתנות שימושיות עבור עובדי החברה שיוכלו לבחור את המתנות הרצויות מבין כמה שיוצעו להם.

לרכוש מתנות ולתרום לקהילה

בשנים האחרונות חלה מגמת שינוי בעולם המתנות, ועמותות רבות מציעות עבור בעלי עסקים וארגונים מתנות מאנשים בעלי צרכים מיוחדים. למעשה, מדובר בעמותות אשר מעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות או אנשים בעלי צרכים מיוחדים אשר מתקשים להשתלב בשוק העבודה עקב מוגבלותם, כך שבמסגרת עבודה זו הם יוכלו הפגין כישורים על ידי אריזה ועיצוב של המתנות ולהרוויח ביושר מקום עבודה מסודר שיכול לעשות עבורם רק טוב. בשל הפופולריות של עמותות אלה והעובדה כי ניתן גם לרכוש מתנות ומארזים לעובדי החברה וגם לתרום לקהילה, חברות רבות מחפשות מתנות מאנשים בעלי צרכים מיוחדים כדי לתרום עבורם ולעשות להם טוב.

מגוון רב של מתנות ומארזים לכל חג ואירוע

מתנות מאנשים בעלי צרכים מיוחדים ניתן לרכוש לכל צורך, בין אם מדובר על מתנות לעובדי החברה המוענקות להם בחגים שונים כמו בראש השנה, בחג הפסח, ביום הולדת של העובדים, בפורים, בחנוכה, בטו בשבט, ביום האהבה, יום המשפחה, יום האישה ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. כמו כן, ניתן לרכוש מתנות מאנשים בעלי צרכים מיוחדים עבור ימי גיבוש וחברה וגם עבור מתנות קד"מ למיתוג בכנסים עסקיים או בירידים שונים. ההיצע של המתנות הוא כל כך רב, ולכן תוכלו למצוא מתנות קטנות וסמליות שיכולות להיות מארזים או גאדג'טים בעלות של כמה שקלים בודדים ועד מתנות יקרות ומרשימות בעלות של כמה עשרות שקלים.

עמותת מקום קטן בלב, הוקמה במטרה לאפשר לאנשים בעלי צרכים מיוחדים להשתלב בשוק העבודה ולסייע בארגון ואריזת המתנות. העמותה מגוון רב של מתנות ומארזים בעלויות שונות, החל מכמה שקלים בודדים ועד עשרות שקלים, כך שתוכלו לבחור את המתנות על פי התקציב האישי שלכם.