מתנות מגוונות ליום העצמאות

5 דק' קריאה

יום העצמאות של מדינת ישראל הוא יום חג לכל היהודים באשר הם.

בישראל החג מקבל אופי מיוחד כאשר כולם תולים את דגלי ישראל על ביתם ועל רכבם, נהנים מערב חג עם הופעות זיקוקים ויום חופש אחד.היהודים המתגוררים בחוץ לארץ מתקשים לחגוג בארצות שהם חיים, אין להם את אווירת החג השוררת כאן את אווירת השמחה והחופש שסוף סוף יש בית יהודי לעם בישראל. הם יכולים לחגוג בביתם בארוחה משפחתית אולם לא זוכים ליום חופש.מעבר לחגיגות הזיקוקים והמנגל אשר מתקיימים בישראל, מבחר חברות וארגונים שמחים להעניק לעובדים שלהם מתנה ביום חג של מדינת ישראל, ועל כן בוחרים לתת מתנות ליום העצמאות, יש הבוחרים במתנה סמלית ויש הבוחרים מתנה גדולה ומרשימה, כל המתנות גם הקטנות וגם הגדולות מתקבלות בשמחה על ידי העובדים.

איזה מתנה אפשר לתת ביום העצמאות ?

ישנם מבחר מתנות לעובדים ביום העצמאות, אם רוצים להעניק לעובדים משהו סימלי קטן ונחמד אפשר לתת שוקולד עם עיטוף של דגל ישראל זוהי מתנה מתוקה ושובבה.ישנם עוד אפשרויות רבות של מתנות ליום העצמאות עבור העובדים, כמו צידנית גדולה, החג מתאפיין בחגיגות על האש, על כן צידנית תהיה מתנה מדליקה.אפשר להעניק לעובדים סט כלים למנגל, גם הם יהיו שימושיים ביום העצמאות.לעומת זאת אם נרצה להעניק מתנה אחרת, מתנה שהיא מצד אחד אכילה אולם מתאימה גם לטבעונים, מתנה שיש לה קשר עם ישראל, אפשר לבחור הרבה דברים אשר גדלים כאן או מפיקים כאן ומבלי לפגוע בחי, יש אפשרות לתת מתנה מתוקה קונפיטורות ממבחר פירות הארץ בטעמים נפלאים. או סבונים מיוחדים עם מבחר צורות בריחות משכרים וכן מארזי ספא של ים המלח.בקבוקי בירה או בקבוקי יין אישיים ממותגים יכולים להיות מתנה קטנה ומדליקה. גם מיני עציץ במארז מסמל צמיחה יכול להתאים כמתנה ליום העצמאות.

נסכם !

אפשר למצוא המון אפשרויות של מתנות ליום העצמאות, אם אתם בוחרים להעניק לעובדים שלכם מתנות ליום העצמאות, אתם מוזמנים לפנות אלינו, עמותת מקום קטן בלב, אנחנו נדאג למצוא עבורכם מתנה מושלמת עבור העובדים שלכם ליום העצמאות.עמותת מקום קטן בלב מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים בייצור ואריזת המתנות. כך שרכישת המתנות מהווה תרומה לקהילה. אחד הנציגים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם בבחירת המתנה עבור העובדים שלכם ליום העצמאות של מדינת ישראל.