מתנות מוצרי ים המלח

5 דק' קריאה

אין כמו לתכנן חופשה שקטה נעימה בלי מעבר בשדה התעופה אולם להרגיש כאילו טסנו לחו"ל, חופשה כזו שהיא מושלמת ומהנה ניתן למצוא גם פה בארץ ישראל מקום לא מרוחק מקסימום 3 שעות נסיעה מכל נקודה בארץ ומגיעים לים המלח.

ים המלח אזור שוקק מלונות, מאפשר לנו חופשה מסוג אחר, חופשה במקום הנמוך בעולם, חופשה שקטה מרגיעה שכולה מנוחה עם נגיעות של בריאות.

מוצרי ים המלח המפורסמים בעולם כולו אשר נרקחים מהמשאבים שיש לנו בים המלח הם: בוץ מלח קרמים וסרומים  לכל תכשיר תכונה טובה אחרת אשר משפיעה על גופנו.

מעבר לחופשה הנהדרת והשקטה שאנו יכולים לרכוש לעצמנו או לקבל כמתנה ממקום העבודה או מאדם יקר ואהוב. בים המלח נוכל לבחור מלון שמתאים לנו ממבחר ענקי של מלונות בסגנונות שונים בהתאם לרוח המקום, אשר מציעים מבחר מסעדות מקומיות ומרכזי קניות אשר בהם ניתן למצוא בעיקר מבחר רב של מוצרי ים המלח בהם קוסמטיקה שרובם מבוססים על מוצרי ים המלח.

בביקור שכזה אין כמו לשלב מתנות ממוצרי ים המלח, אפשר למצוא שם מבחר רב של מתנות לכל היקרים לנו.

במתחמי הקניות (הלא גדולים) שקיימים בים המלח רוב רובם של החנויות מתמחות במכירת מוצרי ים המלח, ניתן למצוא שם את ספינת הדגל והיא הבוץ של ים המלח המפורסם בעולם כולו, כמו כן ניתן למצוא מלח מים המלח מלח כתוספת לאמבטיה במגוון צבעים וריחות שהם חגיגה לעיניים. כמובן שקרמים ידיים, רגליים, וגוף וכן כל מוצרי הקוסמטיקה מקרמים ועד טיפות סרום לפנים.

בתקופה האחרונה נבנה מתחם ענקי של קניות בו ניתן למצוא מותגים רבים: ביגוד, הנעלה ואקססוריז.

על כן ניתן לבצע חגיגת קניות בטיול תמים לים המלח, כך אפשר לשלב טיול קסום עם קניות מבלי לעבור בדיוטי פרי, להמתין 3 שעות לטיסה…בים המלח ניתן לפגוש אנשים שמדברים בכל מיני שפות, כי המקום מתוייר 365 ימים בשנה, על כן זה מרגיש כאילו באמת טסנו.

לא נוסעים לים המלח?

אתם לא נוסעים לים המלח, אל דאגה לנו יש פתרון! אם אתם רוצים להנות ממוצרי ים המלח מבלי להגיע לים המלח תוכלו למצוא אצלנו בעמותת מקום קטן בלב מארזים הכוללים את מוצרי ים המלח, במחירים ללא תחרות, שרות אדיב וכן הדבר החשוב ביותר התרומה לקהילה, אנשים בעלי צרכים מיוחדים אורזים במיוחד עבורכם את המתנות.

רוצים מתנה ממוצרי ים המלח, מוזמנים ליצור איתנו קשר.