מתנות מושקעות לט"ו בשבט

5 דק' קריאה

בארץ ישראל חשובה לנו מאוד האדמה בה אנו חיים, טו בשבט הוא חג חקלאי בו התוצרת של האדמה שלנו היא כל כך חשובה מקבלת האדמה והפירות מענה בחג טו בשבט.זהו חג של הטבע, שמחה על כל מה שאדמה והטבע מעניקים לנו.נהוג בכל בית לאכול בטו בשבט פירות יבשים, בהם אגוזים, תאנים, תמרים, צימוקים, חרובים ושקדים  אולם אם רוצים לעודד את זה ולהכניס לתודעה של האנשים אז אין דרך טובה יותר מאשר להעניק מתנות לטו בשבט.כפי שציינו על מנת להשריש את החג הנפלא הזה חברות ארגונים וכן מוסדות מדינה נוהגת לתת מתנות לטו בשבט.המתנה לטו בשבט שהכי מסמלת את החג הינה פירות יבשים, ניתן לתת אותם במארז עגול עם מבחר פירות יבשים או במארזי קופסא.

מאחר ובכל שנה צריך להמציא מחדש את המתנה צריך להיות יצירתיים ולהתאים כל שנה מתנות לט"ו בשבט בדרך מקורית יותר, אותה גברת בשינוי אדרת.על כן ניתן להכין מארזים לטו בשבט במבחר דרכים וצורות למשל: מטריה ומארז פירות לטו בשבט, המקבלים אותה אכן יהנו מפירות הארץ וכן יהנו גם ממטריה אשר תשמש אותם בחורף.דוגמא נוספת הינה צידנית אישית עם פירות יבשים, גם זו מתנה שימושית רב פעמית עם מארזים לטו בשבט טעימים במגוון טעמים.יש הבוחרים לתת בטו בשבט כמתנות לטו בשבט לעובדים מארזים על עציצים, גם הם מסמלים פריחה, ישנם מבחר רב של עציצים אשר יכולים להתאים לבית וכך לא חייב שלמקבל תהייה גינה, מניחים אותם על עדן החלון משקים על פי הוראות ומקבלים צמח פורח על אדן החלון. אם נצרף לעציץ גם פירות יבשים במארז לטו בשבט אזי יקבל העובד הן עציץ של פריחה והן מארז לטו בשבט והחגיגה תהייה גדולה.

ישנו מבחר גדול של עציצים, ישנם ראשית עצי פרי שהם מתאימים רק לבעלי גינה, זה מתאים יותר כמתנה ליישוב שם כל הבתים הם קרקע ואכן יוכלו להשתמש בהם כל מי שיקבל אותם. כאשר לא כולם גרים בקרקע ניתן להעניק עץ האושר, עץ הבריאות, עץ השפע, אלו עציצים קטנים יותר אשר עמידים יותר לחיים בתוך בית, חלקם צריכים מעט אור הם מגיעים בגודל סביר אותו אפשר להניח בכל חדר.ישנם גם מיני עציצים עם תבלינים אשר אותם אפשר להניח על כל אדן חלון.לא משנה איזה מתנות לטו בשבט או מארזים לטו בשבט תבחרו להעניק לעובדים שלכם, את כל המתנות תוכלו למצוא בעמותת מקום קטן בלב. גם מתנה וגם תרומה לקהילה.