מתנות מיוחדות ליום המשפחה

5 דק' קריאה

יום המשפחה הוא יום נפלא בו אנחנו חוגגים עם המשפחה. כמובן שאת כל החגים אנו חוגגים עם המשפחה אולם לכל חג יש מאפיינים משלו והוא סובב סביב הנושא עצמו ואילו יום המשפחה הוא חג נטו למשפחה.

איך חוגגים ביום המשפחה?

כל משפחה יש את המסורת שלה לחגוג את יום המשפחה, יש משפחות שבוחרות לחגוג אינטימי ארוחה מושקעת בבית במקום האהוב עם האהובים ביותר. משפחות אחרות בוחרות לצאת החוצה לאכול במסעדה טובה, או לצאת לבילוי משותף, סרט או משחק משפחתי כמו באולינג. חלק מהמשפחות בוחרות להעניק מתנות לבני המשפחה ביום המשפחה, לעשות את היום הזה ליותר מיוחד אין סוף לדרכים לחגוג עם האהובים עלינו, זה יום נפלא בהחלט.

איך מפנקים עובדים ביום המשפחה?

ביום המשפחה אפשר בקלות לפנק את העובדים שלכם, ניתן לרכוש עבורם שובר למסעדה, אפשר לתת כרטיסים לסרט אבל המתנה הכי טובה היא מתנה שתשמש את כל המשפחה.

איזה מתנות מתאימות ליום המשפחה שאפשר לתת בחברה?

ניתן לתת מארז מתוק הכולל קונפיטורות ושוקולדים. מתוק תמיד כיף וטעים לקבל. אפשר לתת צידנית משפחתית או משחקים של פעם שיזכירו לדורות החדשים עם מה שיחקו ההורים מארז מקסים הכולל דוקים, 5 אבנים, דומינו, גולות. מרבית הילדים בכלל לא מכירים את המשחקים האלו וזו ההזדמנות שלנו ביום המשפחה לשחק אתם במשחקים של ההורים כשהיו ילדים. משחק אחר משפחתי הוא רמי שאיתו כיף לשחק עם המשפחה הקרובה. מתנות אחרות שניתן לתת ביום המשפחה הם מתנות ששייכים לקבוצה מסוימת למשל יישוב מושב או קיבוץ בו יש לכולם בתי קרקע להם ניתן לתת מתנה המתאימה לגינה, יש סט כלי גינה, בה יוכלו כל בני הבית לצאת ולעבוד בגינה. ערסלים גדולים ומפנקים בהם ניתן ליהנות יחדיו.

בעמותת מקום קטן בלב יש מבחר מתנות ליום המשפחה. ניתן להרכיב במיוחד עבורכם מתנה המתאימה לכם, נשמח אם תצרו איתנו קשר, ספרו לנו איזה מתנה היא המתנה המושלמת עבורכם ליום המשפחה, אנחנו נשמח לעזור לכם למצוא אותה. גם תהנו ממתנה וגם תתרמו לקהילה, בעמותת מקום קטן בלב מועסקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים באריזת המתנות רכישת המתנות מהווה תרומה לקהילה.