מתנות מיוחדות לפסח

5 דק' קריאה

פסח הנחגג באביב הוא חג שמח במיוחד הוא מזכיר לנו חירות, יציאה מעבדות, הוא גם מזכיר אביב והתחדשות.בחג הפסח שהוא אחד החגים הכי מרכזיים וחשובים ליהודים ולישראליים נהוג להתכנס עם כל המשפחה ולאכול ארוחה חגיגית.בתוך המשפחה יש את הביחד של החג ההתכנסות המשפחתיתמוץ למשפחה יש את מקום העבודה אשר חג הפסח המתקרב מסמל לו שהוא צריך להעניק מתנות לפסח לעובדים שלו, וכך מאחורי הקלעים של מקום עבודה מתחילה התרחשות מאחורי הקלעים של איזה מתנות נעניק לעובדים שלנו לחג הפסח רבות דובר על מתנות לפסח, זהו חג טאבו שבו מקבל כל עובד מתנה לחג ועל כן יש להקדיש לו הרבה מחשבה והערכות בהתאם.

השלבים בהכנות למתנות לפסח

שלב ראשון: בהכנות למתנות לפסח הוא קביעת התקציב, ישנם חברות אשר מציגים מעוד מועד את התקציב שלהם לאישור וישנם חברות אשר מגישים בקשה לתקציב חודשיים לפני, ההנהלה מתכנסת ומחליטה על תקציב, הנתון עובר למנהלת הרווחה אשר היא האחראית על החיפוש, במידה והיא מקבלת תקציב כולל היא תחלק במספר העובדים וכך תדע כמה תקציב יש לה לעובד.

שלב שני: חיפוש מה יהיו השנה מתנות לפסח לעובדים, מנהלת הרווחה מתחילה במסע החיפושים אחר המתנה האידיאלית לפסח. יש לה כבר תקציב וכאן מתחיל מסע החיפושים שלה.

אתרי האינטרנט מלאים באפשרויות עליה להרכיב פרופיל מתנה רצוי על מנת לא ללכת לאיבוד, בין היתר עליה לקחת בחשבון את אריזת המתנות ואת המשלוח, חלק מהחברות ירצו את המתנות שלהם ממותגות.יש הבוחרים לתת מתנה עם איזה שהוא קשר לחג, משהו שיהיה מסממני החג קופסא למצות או אגוזים או יין. ויש הבוחרים לתת מתנה בלי קשר לחג, מכיוון שהרבה חברות מעסיקים גם עובדים אשר אינם יהודים וחג הפסח אינו חג שלהם וסממן החג לא בדיוק מתאים להם. ישנם גם עובדים אשר בדתם אסור לשתות יין ולכן יין לא ניתן לשים במארזים שלהם.חברות אלו בוחרות במתנה כללית למשל: מחצלת, מארז של מתוקים עם שמן זית או ערכת קפה מתנה שמתאימה לכולם.

שלב 3 רכישת המתנה

מתנות לפסח אפשר לראות באתר של עמותת מקום קטן בלב, ישנו מבחר גדול המתאים לכל תקציב, לעובדים מדתות שונות, ומתנות בתקציבים שונים.מתנה שמצטרפת לתלושים והיא סמלית וקטנה או מתנה גדולה שהיא המתנה שאותה יעניק מקום העבודה לעובד, לא משנה מה תחליטו או תרצו לרכוש, את כל המתנות לפסח ניתן למצוא בעמותת מקום קטן בלב, גם מתנה גם תרומה לקהילה.אז מה עושים? יוצרים קשר עם העמותה, מחליטים על מתנה, מבצעים הזמנה עם הנציג, קובעים תאריך לקבלה של המתנות. ו זהו! סיימתם בתאריך שהוחלט יגיעו אליכם ארגזים עם המתנות המושלמות שלכם

 

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח