מתנות מפנקות ויוקרתיות לעובדים

5 דק' קריאה

מתנות לעובדים נחשבים כיום למוצר חובה בכל ארגון, על כן בכל ארגון המכבד את עצמו ישנה מנהלת רווחה (או מנהל רווחה ) אשר דואג/ת בין היתר למתנות לעובדים.ארגון מצליח מבוסס על מוצר / שירות ועובדים.ללא שני מרכיבים אלו אין לארגון אפשרות להתקיים.

כאשר יש לנו מוצר / שירות, הדבר הנוסף שיש לנו הוא לגייס את העובדים הנכונים, לאחר גיוס העובדים הנכונים, צריך לדעת איך "לשמור" עליהם בעבודה, שלא יעזבו. כמה דרכים יש לשמור על העובדים, אחד מהם הוא שכר ותנאים.אם השכר הוא טוב והתנאים הם טובים העובדים לא יחפשו לברוח למקום עבודה אחר.

על תנאים טובים אפשר לכתוב ספר אולם אחד התנאים הטובים שנחשבים יחסית לקלים לביצוע הם פינוקים ומתנות שהארגון מעניק לעובדים שלו, כאן נכנסת לתמונה מנהלת הרווחה (או מנהל הרווחה) ובשילוב עם ספק מתנות יכולה להפתיע את העובדים במתנות מפנקות.

עמותת מקום קטן בלב יכולה לעזור לכם להתמודד עם סעיף המתנות לעובדים.

בעמותת מקום קטן בלב ישנו מבחר עצום של מתנות לעובדים, מתנות לעובדים המתאימים לחגים, מתנות לעובדים לימי כיף, כל מתנה שנראית לכם אפשר למצוא אצלנו.

מחליטים לעשות לעובדים ערב גיבוש? תמיד הם ישמחו לקבל בסוף הערב מתנה קטנה.לוקחים את העובדים לטיול או סוף שבוע? אצלנו תוכלו למצוא בקבוקי שתיה קרה או שתיה חמה איכותיים, תיקים מדליקים או תוכלו למצוא מארזים לשים בחדרים במלון, אם זה מתוקים או אם זה מארזים ברוח הנסיעה, למשל מארז ים המלח לנוסעים דרומה או צעיפים חמים לנוסעים צפונה.

מתנות לעובדים לחגים – בכל חג תוכלו למצוא אצלנו מתנות לעובדים, מתנות עם סממני החג, החל ממתוקים בפורים וחנוכה וכלה במארזים בפסח וראש השנה, כמובן יש לנו מתנות לטו בשבט, מתנות ליום העצמאות, מתנות לשבועות.

עושים ימי הולדת לעובדים? יש לנו באתר עשרות מתנות ליום הולדת אשר יתאימו לכל תקציב, אם זה עציץ פרחים או ספל מיוחד, שמיכה מפנקת או כל דבר שעולה על דעתכם.

אם אתם רוצים לפנק את העובדים שלכם, הגעתם למקום הנכון, בעמותת מקום קטן בלב מועסקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים אשר ישמחו לארוז / להכין לכם את המתנות לעובדים, מעבר למתנה שתעניקו אתם גם תורמים לקהילה. אתם מוזמנים ליצור קשר עם העמותה, אחד הנציגים שלנו ישמח לעזור לכם בבחירת מתנות לעובדים.

תבחרו תתרמו תשמחו!