מתנות פורים לעובדים

5 דק' קריאה

חג פורים מגיע אלינו בכל שנה בחודש מרס, ובחג זה נהוג לתת משלוחי מנות, בכל מיני גדלים וצורות, מתנות לפורים הם מתנות שמקבלות נופך היתולי, אם זה במארז כובע פורימי שפיצי או כובע פורימי נוצץ יעשה נפלא את העבודה. איך שלא יהיה מתנה לפורים היא כיפית  ובעיקר אם מוסיפים לה מתוק.

מה לתת כמתנת פורים לעובדים?

מתנת פורים לעובדים יכולה להיות בתקציב נמוך או בתקציב גבוה, מתנת פורים יכולה להיות טעימה או מחממת (שמיכה או קומקום) מרגשת (תמונה) או סתם מפנקת (ספל, תחתית, צידנית) כל דבר גדול כקטן ישמח את המקבל. יש מארזים משולבים של מספר מוצרים ארוזים יחדיו הם מתנה מאוד משמחת. מארז של צידנית אישית בשילוב שוקולד ועוד מתוקים הם מתנה נפלאה לעובדים. גם יין עם שוקולד יהיה מושלם למתנת פורים ישנם מקומות עבודה רבים המשלבים מתנה עם מתוק כדוגמת תחתית או צידנית אישית או קערה ולהם מוסיפים מבחר ממתקים זה יוצר מתנה שגם נשארת וגם מתוקה.

מי רוכש מתנות לפורים לעובדים?

מתנות לפורים לעובדים רוכשים חברות רבות, וועדי עובדים משרדי ממשלה, תקציב מתנות ממתין למנהלת הרווחה והיא זו שאמונה על פינוק העובדים, בכל שנה תבחר מתנה שונה לעובדים, לעיתים קשה להחליט, מבחר רב של מתנות פורים בעיקר מתוקות יש בנמצא, מנהל/ת הרווחה עסוק בפורים לא מעט זמן על מנת למצוא לעובדים שלו מתנה שתהייה חביבה על כולם.

מי רוכש מתנות לפורים לילדים?

ילדים מלבד התחפושות מחכים מאוד למשלוח המנות, בבתי ספר רבים נוהגים לרכוש במרוכז משלוחי מנות עבור הילדים, היכן שבית הספר לא רוכש מתנה מרוכזת עבור הילדים נכנס וועד ההורים והוא אמון על המלאכה של חיפוש מארז פורימי לילדים, כך שכל הילדים מקבלים את אותו מארז, גם כולם שווים. בשנים האחרונות עלתה חשיבות הרכישה של מארזי הפורים מעמותה,  .

בעמותת מקום קטן יש מבחר מתנות לפורים, אתם מוזמנים להסתכל באתר שלנו שמציע מגוון מתנות לפורים, הן מארזים לעובדים והן מארזים לילדים. לא מצאת מתנה? אתם מוזמנים ליצור קשר עם אחד מנציגי מקום קטן בלב, אנחנו נשמח למצוא עבורכם את המתנה המושלמת לעובדים שלכם לחג הפורים.