מתנות שוות במיוחדות לחנוכה

5 דק' קריאה

על פי המקרא חג חנוכה מודה לאלוהים על הניסים, על הנס שעשה עם פך השמן.עם הזמנים עבר חג חנוכה שינויים והוא מייצג גם דברים חדשים: ניצחונות שונים כמו האור על החושך ומעטים נגד רבים.עם השנים החג מקבל תפניות ומחג הודיה לאלוהים זה משנה צורה לחג עם נרות וסופגניות ואכן  מה שזוכרים החילונים הוא סופגניה, נרות וממתקים עם זה מקפידים כולם כמעט לחגוגבגנים ובבתי הספר היסודיים נחגג החג במסיבות וזה נטמע היטב אצל הילדים. מארזי ממתקים מחולקים לילדי הגן או בית הספר ועל כן הם מחכים לחג הזה מאוד.איך בעצם הכי קל להזכיר לילדים את חנוכה? הדרך שבה הכי הם יזכרו הוא מתנות לחנוכה ומסיבה, כך אכן נהוג בגנים לעשות מסיבה בה מחלקים בסוף הערב שקית עם ממתקים וסביבון וכן בחלק מבתי הספר היסודי בכיתות הנמוכות חוגגים כך ואילו הכיתות הגבוהות יותר פשוט מחלקים מתנות לחנוכה בצורת מארזים עם ממתקים.

איזה מתנות לחנוכה ילדים אוהבים?

ילדים אוהבים ממתקים, מארזים עם מתוקים תמיד ישמחו ילדים, לצד מטבעות השוקולד סוכריות מרשמלו פרלינים וחטיפים יתקבלו בברכה.גם משחקי חשיבה תפסו מקום נכבד בשנים האחרונות בחנוכה ובבתי ספר ואפילו גנים בוחרים לתת לילד משחק חשיבה בתוספת מטבעות שוקולד, ובכך להמעיט עם המתוק ולפתח את החשיבה.ישנם מגוון רב של משחקי חשיבה, משחקים מעץ כגון: דוקים, דומינו וטנגרם, או משחקים נוספים כגון קוביה הונגרית, קלפים וכן משחקי מתכת בו צריך לפרק חלק ולהרכיבו מחדש.

איזה מתנות לחנוכה מבוגרים אוהבים

מבוגרים אוהבים הכל, אפשר לגוון עם מתנות למבוגרים, לצרף צידנית אישית או  משפחתית הכל תלוי תקציב, עם נרות מעוצבים גם יקבלו מתנות לחנוכה עם קונוטציה לחג וגם תישאר להם צידנית אישית או משפחתית לשימוש חוזר.ספלים טרמיים הם גם להיט בשנה האחרונה, ממלאים את הספל במטבעות שוקולד וכך מקבלים גם מתנה שימושית וגם דמי חנוכה בצורת מטבעות שוקולדגם מארזים עם שמן זית ונרות תמיד חביבים על מבוגרים זוהי מתנה שימושית שכל בית בישראל ישמח לקבל אותה.פנסים בכל מיני צורות וגדלים גם הם מככבים בחג החנוכה הם מזכירים את האור.שילוב של פנס עם אופציות אחרות משדרג את המתנה, ניתן לשלב אותו עם שמן זית ומטבעות. וכך מקבלים מתנה שהיא ברוח החג.מבחר מתנות לחנוכה ומארזים לילדים ניתן למצוא בעמותת מקום קטן בלב, בה אנשים בעלי צרכים מיוחדים מכינים במיוחד עבורכם את המארזים.