ערב התרמה למען ילדי איזי שפירא

5 דק' קריאה

בשבוע שעבר נסענו אני ובן זוגי להרצליה לבית החייל למופע למען ילדי איזי שפירא. היה קשה למצוא חנייה, מקום ענק עם המון המון רכבים, הסתובבנו מספר סיבובים על שמצאנו פירצה קטנה ובה הייתה חנייה. נכנסנו לאולם היו בו המון המון אנשים, בופה לאורך כל הכניסה עם כיבודים קטנים טעימים מאוד. ואז הגיע הצלצול. כולם להיכנס לראות את המופע. ישבנו בשורה בקצה שלה. 4 סטנדאפיסטים מדהימים הופיעו כולם בהתנדבות.

אורי חיזקיה המופע שלו היה בשיתוף הקהל פתח את הערב והצחיק מאוד עשה שיתוף של הקהל במופע. לאחריו הופיע רמי ורד שנושא שלו היה ההבדל בין נשים וגברים הוא הצחיק בטירוף. התמקד בשוני ובראייה בין הגבר לאישה, שיתף את הקהל. שלישית מדהימה עלתה אורנה בנאי שהנושא  שלה היה משפחה וילדים הצחיקה אותנו כל כך בעיקר בסיפורים על ההורים שלה, הילדים והכלבים, היה נפלא. אחרון חביב היה ניקי גולדשטיין שהנושא שלו היה משפחה נשים וגברים, בעיקר הצחיק אותנו על הרכישות שלנו הנשים באינטרנט לעומת הגברים. אכן היה ערב מקסים מלא צחוק.

היה חשוב לי ללכת לפרוייקט כזה שתורם לקהילה עוזר לילדים ולמשפחותיהם להתמודד עם הקשיים היום יומיים שלהם. ימים לא פשוטים עוברים על משפחות כאשר מתברר שהילד שלהם שונה ומתמודד עם קשיים, כל המשפחה עוברת טלטלה במקרה כזה,  ההורים האחים הסבא והסבתא. הקשיים מתחילים ביום שמגלים שהילד/ה שנולד הוא שונה, כולם עוברים תלאות בדרך למציאת השילוב הכי נכון עבור הילד/ה מתחיל סבב רופאים, פיזיוטרפיה, ריפוי בעיסוק, פסיכולוג, שיקום מה לא, השנים עוברות הילדים האלו גדלים ואז צריכים לחפש את עצמם במקום מכבד בו יוכלו לעבוד להרוויח ולהרגיש שווים

בעמותה שאני עובדת בה אנחנו עוזרים לאנשים (מעל גיל 18) עם צרכים מיוחדים להתמודד עם נושא העבודה והשילוב בחברה.

בעמותת מקום קטן בלב, מועסקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים, אלו הילדים שבגרו והפכו מילדים לבוגרים עתה העת להיות עצמאיים ולהתמודד עם החיים.אנו משתדלים להעניק להם הרגלי עבודה, מקום מכבד, מקום שמקבל אותם כפי שהם, וגם נהנה מהיושר שלהם מהתמימות ואהבת האדם שלהם. ככל שחברות וארגונים ירכשו יותר מתנות מאיתנו כך נוכל להעסיק יותר עובדים בעלי צרכים מיוחדים באריזת המתנות, רכישת המתנות מאיתנו מהווה תרומה לקהילה.