פורים פורים, מתנות יוקרתיות לפורים

5 דק' קריאה

החג הכי היתולי חביב שכולם מחכים ואוהבים אותו – פורים.מה אוהבים בפורים, בעיקר את התחפושות אין ילד שלא מחכה לפורים על מנת להתחפש. וכן כמובן גם מתוק, משלוחי מנות הם הדבר החם הבא אחרי התחפושת.תחפושות כאמור בעיקר משמשות את הילדים אולם בשנים האחרונות נוהגים גם מבוגרים להתחפש ולקיים מסיבות תחפושות מהנות והיתוליות.משלוח מנות של פעם היה עם עוגיות ואוזני המן שאמא הייתה מכינה, אולם עם השנים שינה את עצמו משלוח המנות והפך להיות מארזים לפורים מארזים מתוקים לאוו דווקא שאמא מכינה, יותר מתוקים שקונים בסופר.

איזה מארזים לפורים יתאימו לילדים בגן או בבית ספר

בבתי ספר וגנים נוהגים לתת לילדים מארזי מתוקים, שוקולדים, סוכריות, חטיפים מלוחים כגון ציטוס, תפוציפס, או במבה.השנה הרכבנו מארזים מיוחדים לילדי גנים ולילדי בית ספר המתאימים לכל תקציב וגיל.לקטנטנים יש מסכות במילוי מתוק, מר גמיש או קיפוד חמוד שנוסף למארז. לאחרים  יש מארזים עם או בלי גלוטן, עם או בלי חלב, ולמתפרעים יש מארזים הכל מהכל, כל שנותר הוא לבחור.לילדים הגדולים יותר בתיכון, נותנים בדרך כלל משהו נוסף למתוקים למשל אוזניות או מטען לטלפון.

מתנות לפורים לעובדים

גם מתנות לעובדים בפורים כוללים מתוקים, אולי המתוקים הם קצת יותר למבוגרים אבל חייב מתוקים. ואם בוחרים להפוך את המתנה לפורים ליותר מושקעת אז מצרפים אותם לצידנית אישית או לתיק גב וזה כפר הופך את המתנות לפורים לרצינית יותר.

מי עוד נותן מתנות לפורים?

בבתי כנסת ישיבות ואף בתי אבות רבים בארץ נוהגים לתת משלוח מנות, חלקם מתוך המצווה היהודית וחלקם מתוך מחשבה לעזור למעוטי יכולת המארזים מכילים בדרך כלל יין אוזני המן ורעשנים.אם כך כולם נותנים מתנות לפורים החל מילדי גן וכלה במבוגרים בבתי אבות, זהו חג שמח כייפי וטעים שעושה לכולם טוב בלב.אם אתם מחפשים מתנה לפורים לילדים, לעובדים, לבית הכנסת או לבית אבות אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו, עמותת מקום קטן בלב, אנו נדאג לכם למשלוח מנות בדיוק כמו שאתם רוצים. אחד הנציגים שלנו ישמח לעזור לכם ולהרכיב את המארז המשולם עבורכם.עמותת מקום קטן בלב מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים כך שמתנות פורים עבורכם הם גם התרומה עבורנו.