רכישת מתנות לטו בשבט מעמותות – כל היתרונות

5 דק' קריאה

כל עסק המכבד את עצמו מעניק לעובדים ולספקים מתנות מידי חג, כאות תודה על עבודת המסורה, או לספקיו הנאמנים הרוכשים ממנו מוצרים או שירותים באפן קבוע. מתונות אלה יכולות להיות סמליות, אך הן בהחלט נותנות תשומת לב מיוחדת. טו בשבט קרב ובא, וזה בדיוק הזמן לרכוש מתנות לטו בשבט ולהתחיל בחלוקה.

האופציות לרכישת מתנות לטו בשבט

את המתנות ניתן לרכוש במגוון אתרים ברשת המציעים קולקציות מגוונות של מתנות, או לחלופין לרכוש מתנות מעמותות המעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות האורזים את המתנות ודואגים לשרשרת האספקה. רכישת מתנות מעמותה, היא בהחלט צעד נבון שיכול להעביר לעובדים ולספקים מסר נהדר של נתניה ועזרה לקהילה.

אז בואו נראה למה כדאי לרכוש מתנות לטו בשבט דווקא מעמותה

כי עמותות מציעות אתר אונליין ידידותי

כיום עמותות במיוחד עמותת מקום קטן בלב מחזיקות מבחר עצום של מתנות המוצעות באתרי אינטרנט ידידותיים מאוד לשימוש, עם אפשרות לרכוש און ליין כל מתנה שנרצה על פי התקציב שלנו. המתנות מוצעות במגוון רב  של סגנונות, ואף מתנות הקשורות לחגי ישראל, כמו לטו בשבט, פסח, ראש השנה וכו'.

כי זו תרומה נפלאה

בכל הזדמנות אנו חושבים לתרום לקהילה, אם זה על ידי התנדבות או תרומות אמיתיות של כסף. ברכישת מתנות מעמותה, נוכל גם לרכוש מתנות שכך או כך אנו זקוקים להם כדי לשפר את תדמית החברה, וגם לתרום לקהילה בדרך עקיפה.

ערך מוסף ודוגמה לעובדים

כאשר הנכם רוכשים מתנות לטו בשבט מעמותות התורמות לקהילה, אפשר להעביר מסר נהדר של נתינה לעובדים. החברה מצטיירת כחברה שאכפת לה מהזולת, כחברה שנותנת מעצמה וכו'. חשוב לדעת שעל המתנות הללו מצורף פתק המסביר בכמה מילים על העמותה, כך שהעובדים או הספקים יידעו שהמתנות נרכשו מעמותה.

חיזוק העמותה

ברכישת מתנות לעובדים מעמותה, תוכלו לחזק אותה, שהרי עמותות המציעות מתנות לעובדים, מעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות שונות או נוער בסיכון, וכך מאפשרת להם לעבוד כשווים בחברה. אנשים אלה מגיעים עם חיוך לעבודה ולכן מדובר בתרומה לקהילה.

עמותת מקום קטן בלב מציעה מגוון עשיר של מתנות לטו בשבט כמו עציצים, מארזי פירות יבשים, מתנות בהשראת טו בשבט ועוד. לרשותכם מגוון עשיר של מתנות ייחודיות הנארזות על ידי אנשים בעלי מוגבלויות ובני נוער בסיכון, ולכן עצם הרכישה מהווה תרומה לקהילה.