רכישת מתנות לראש השנה מעמותה, איך זה עובד?

5 דק' קריאה

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר חברות, מגדולות ועד קטנות המתעניינות ברכישת מתנות לעובדים מעמותות שונות ברחבי הארץ. ניתן לומר שטרנד זה נולד באופן טבעי, שהרי כיום כל חברה ולו הקטנה ביותר מעניקה לעובדיה מתנות לראש השנה, לפסח וביום הולדתו של העובד. מתנות אלה נחשבות כהוצאה מוכרת עבור החברות, וגם מעלות את המורל ומעניקות לעובדים תחושה טובה שמישהו מלמעלה חשב עליהם. את המתנות הם יוכלו לבחור מתוך אתרי אינטרנט של עמותות שונות המציעות היצע רחב של מתנות בכל תקציב לבחירה.

למה כדאי לרכוש מתנות מעמותות?

ראשית, נציין כי עמותות שכאלה מעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות ואנשים הנמצאים בשיקום ומאפשרת להם לעבוד כשווים בחברה. כך למשל בעמותת מקום קטן בלב מועסקים כ-70 בעלי מוגבלויות ואנשים הנמצאים בשיקום אשר אורזים את המתנות במפעלי החברה ודואגים שהכל ייצא ללקוח בזמן וארוז בקפידה. רכישת מתנות מעמותה שכזאת, מאפשרת לבעלי חברות גם לרכוש מתנה עם ערך וגם לאפשר לאנשים בשיקום או בעלי מוגבלויות להשתלב בחברה ולעבוד כמו כל אדם. 

היתרונות של רכישת מתנות לראש השנה מעמותה 

דוגמה נפלאה לעובדים – אין ספק שרכישת מתנות לראש השנה מעמותות עושה את שלה ומשמשת כדוגמה טובה לעובדים, שהרי על המתנה יצורף פתק תודה קטן עם שם העמותה, כך שהעובדים יהיו חשופים לכך. אם כך, רכישת המתנות מהוות תרומה לקהילה, ומאפשרת לקבל סיפוק אדיר גם למנהלים שבחרו את המתנות וגם לעובדים.

שפע של היצע – עמותות אלה מציעות שפע של מוצאים ומתנות לבחירה במגוון רב של תקציבים, כך שתוכלו לבחור את אופי המתנה הרצויה, את התקציב העומד לרשותכם ולהתחדש בכל שנה במתנה ייחודית לעובדי החברה. 

אפשרות למארזים ייחודיים – בעמותות שכאלה תוכלו לקבל מארזים יפהפיים וייחודיים שאין באף מקום אחר, מכיוון שהכל נארז אחד אחד על ידי אנשים, ולכן אין גבול לאפשרויות. רק נציין שמארזי שי נעשו פופולריים מאוד בשנים האחרונות, כיוון שניתן לבחור כמה מוצרים יחד ולאורזם בצורה מפתיעה. אין ספק שכל עובד ישמח לקבל מארז ייחודי ובו שפע של מוצרים ייחודיים. 

רכישה אונליין מאובטחת ומהירה – עמותות שכאלה מחזיקות באתרי אונליין ידידותיים מאוד לשימוש, כך שתוכלו לסנן את המתנות על פי מה שתרצו כמו לפי מחיר, קטגוריות וכו'. לאחר בחירת המתנה הרצויה מבין כל האפשרויות, תוכלו לשלם בכרטיס אשראי באתר מאובטח ולקבל את המתנות עד לפתח בית העסק.