רכישת מתנות לראש השנה מעמותה

5 דק' קריאה

כבר בתחילת הקיץ ארגונים וחברות מתחילים לתכנן את מתנת ראש השנה לעובדי החברה, שהרי בכל שנה העובדים מתלחששים ביניהם ומנחשים איזו מתנה הם יקבלו לחג. ישנם ארגונים המעניקים מתנות לעובדים בראש השנה, פסח ובחגים נוספים קטנים כמו בחנוכה, פורים, ביום האישה, בשבועות ובמועדים נוספים. את המתנות ניתן לרכוש כיום ממגוון עמותות ברחבי הארץ המציעות אתר ובו שפע של מתנות לבחירה במגוון תקציבים, כך שתוכלו גם לרכוש מתנות לעובדים וגם לתרום לקהילה.

הטרנד של רכישת מתנות לראש השנה מעמותות

זה לא סוד שכיום ארגונים, חברות ועסקים בכל סדר גודל מעדיפים לרכוש מתנות לעובדים עם ערך מוסף או מתנות עם מסר מסוים. זו הסיבה שכיום ארגונים רבים רוכשים מתנות לחגים מעמותות המעסיקות אנשים בעלי צרכים מיוחדים או נערים משתקמים האורזים את המתנות בקפידה ומטפלים במערך ההזמנות. אופציה זו נעשתה פופולרית מאוד בשנים האחרונות, וזאת בשל היתרונות הרבים, מיד נפרט עליהם. אחת מהעמותות היא "מקום קטן בלב" המציעה לחברות וארגונים אתר אינטרנט ובו מגוון מתנות לרכישה אונליין.

היתרונות של רכישת מתנות לראש השנה מעמותות

אם נמנה את היתרונות של רכישת מתנות לראש השנה מעמותות, נגלה כי יש לא מעט שכאלה, כאשר כל עמותה מציעה שלל מתנות הנארזות על ידי אנשים בעלי מוגבלויות. עצם רכישת המתנות, מאפשרת לאותם בעלי מוגבלויות לעבוד כשווים חברה וליהנות משגרת עבודה המותאמת ליכולתם הקונטיבית והנפשית. בעת רכישת המתנות מהעמותה תוכלו להעביר מסר נהדר לעובדי החברה, שהרי על גבי המתנות יוצמד פתק תודה מטעם העמותה ממנה הזמנתם את המתנות.

היצע רב של מתנות – כיום, בניגוד לעבר עמותות מציעות שלל רב של מתנות לבחירה, החל ממתנות זולות ועד מתנות של עשרות שקלים. כמו כן, אתרי האינטרנט בהם מופיעות המתנות ידידותיים לשימוש ומאפשרים לכם לסנן את המתנות על פי תקציב או על פי סגנונות המתנה, כל שתוכלו לייעל את הרכישה ולמצוא את המתנה המתאימה לכם ביותר.

חיסכון בזמן – אין ספק שמדובר בחיסכון בזמן, הרי הרכישה נעשית אונליין מאתר החברה, כך שתוכלו לשוטט באתר, לבחור את סוג המתנה, את הכמות הרצויה, לבחור הדפסה או תוספת ברכה אישית ולקבל את המתנות עד לפתח המשרד.

תרומה לקהילה – רכישת מתנות לראש השנה לעובדי החברה מעמותה, מאפשרת לכם לעשות טוב על הלב לעשרות נערים ונערות בסיכון, או אנשים בעלי מוגבלויות ולאפשר לאותן עמותות להמשיך להעסיק אותם ואפילו לגייס עוד ועוד עובדים חדשים.