רכישת מתנות מיוחדות לחג הפסח

5 דק' קריאה

פסח, חג חשוב בו יצאנו מחירות לעבדות. זהו חג של פריחה, האביב בדיוק מתדפק על חלוננו. מרבדי הצמחייה הופכים לירוק וזה מראה מאוד מלבב. חג פסח גם מזכיר לנו שהנה בפתח חופשת הילדים ואנחנו צריכים למצוא סידור לילדים בכל החופשה שלהם משימה לא קלה.

יש לנו גם להתכונן לחג, צריך לנקות את הבית, לקנות מתנות לילדים להורים לאחרים ולמארחים. אכן לא מעט התעסקות. אז לכבוד החג אנו ננקה את הבית ביסודיות,  נחפש סידור לילדים קייטנה או סבא וסבתא, נחליט מה להכין לכבוד החג, אם אנחנו מארחים נבנה תפריט גדול ומושקע שיכלול סלטים מנות ראשונות מנות עיקריות וכמובן איך לא הרבה קינוחים טעימים.

בחג הפסח נהוג לקנות מתנות, מתנות לכולם. נושא המתנות דורש מחשבה רבה איזה מתנות לפסח לקנות לילדים, מתנה שהם יאהבו, איזה מתנות לקנות להורים, איזה מתנות לפסח לקנות לאחים וגם למארחים, יש כל כך הרבה אפשרויות של מתנות, המבחר כה רב שצריך להשקיע חשיבה רבה ברכישה של המתנה לפסח.

ומה עם מתנה לנו? מי רוכש עבורנו את המתנה לפסח?

אם אנחנו עובדים בחברה גדולה, או חברה קטנה, עסק משפחתי או משרד קטן, את חיפוש המתנה מהעבודה יעשה מישהו אחר עבורנו, כן פה אנחנו הצד המקבל.

אז מה יתנו לנו השנה כמתנה לפסח?

יין ושוקולד שילוב מנצח כמתנה לפסח, אפשר לצרף אותם לתלושים או לתת אותם כמתנת חג. החברות המשקיעות ילכו על מארזים גדולים עם יין שמן זית קונפיטורות , חרוסת. אולי גם יפנקו אותו במשחק נחמד לערב כך שאחרי הארוחה נוכל לשבת לשחק עם הילדים או עם המבוגרים.

איפה כדאי לרכוש מתנות לפסח?

אם המתנה לפסח היא למשפחה, אז אפשר למצוא ברשתות גדולות מבחר אפשרויות למתנות. אם המתנות לפסח הם עבור עובדים כדאי לכם לרכוש את המתנות מעמותת מקום קטן בלב, למה מאיתנו, כי אנחנו מעסיקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים אשר אינם מצליחים להשתלב בשוק העבודה הרגיל, אנו דואגים שהם יהיו אלו שיארזו לכם את המתנות, הם שוקדים על כל אריזה ואריזה מניחים את המוצרים ואורזים עם צלופן וסרט, אחד אחד מניחים בקרטון כדי שיגיעו אליכם הכי יפים שאפשר.

בעמותת מקום קטן בלב ניתן למצוא מבחר רב של מתנות לפסח. התקשרו אלינו אחד הנציגים שלנו ישמח לעזור.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח