רכישת עציצים ירוקים כמארזים לטו בשבט

5 דק' קריאה

טו בשבט הוא אחד החגים האהובים מבין חגי ישראל והוא מצוין בלוח העברי כחג ראש השנה לאילנות. בתאריך זה ישנם כמה מצוות הקשורות  בפירות האילון, ולכן רבים רואים בו חג נפלא שניתן להכניס ירוק למשרד או לבית באמצעות עציצים אותם נוכל לשתול לבד או לקבל מוכנים. רכישת מארזים לטו בשבט ובהם עציצים מסוגים שונים, יכולה להיות מתנה מיוחדת, גם קשורה לחג וגם עציץ שכולם ישמחו לקבל ולטפח. 

אם גם אתם רוצים להפתיע את העובדים בעציצים מדליקים ולוותר על מארז פירות יבשים, הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם! הבאנו בפניכם כמה אופציות לרכישת עציצים וזרעים לטו בשבט שכולם ישמחו לקבל.

שנתחיל?

כרטיס ברכה עם זרעים – זוהי בהחלט מתנה מיוחדת, כיוון שהיא מכילה גם כרטיס ברכה יפה בו ניתן לצרף ברכה מקורית לעובדים, וגם זרעים אותם העובדים יכול לשתול בעציץ ולשים על השולחן במשרד או בבית.

ראש דשא – כולו זוכרים עוד מהילדות את ראש הדשא החמוד שאותו השקנו וטיפחנו עד שגדל לו שיער מדשא. את הקלאסיקה האהובה תוכלו להביא לעובדים או לחברים, ולאפשר להם לטפח ראש דשא במשרד או על אדן החלון.

עציצי תבלין – אין כמו לגדל עציצי תבלין על אדן החלון בבית, ופשוט לקטוף את התבלין ולהכניס לסיר או לכוס תה. תוכלו לרכוש לעובדים עציצי תבלין מיוחדים, ואפילו לרכוש כמה סוגים ולתת להם לבחור. לדוגמה עציץ בזיליקום, נענע, לימונית ועוד.

סוקולנטיים – עציצי בטון עם סוקולנטיים נעשו פופולריים מאוד בעיצובים אדריכליים, והם משתלבים נהדר במשרד, בבית ובכל מקום שתרצו. ניתן לרכוש לעובדים מגוון סוגי עציצים שכאלה ולארוז אותם במארזים מיוחדים לטו בשבט.