רעיונות למתנות לפסח לעובדי החברה והספקים

5 דק' קריאה

מחפשים מתנות לפסח לעובדי החברה? הגעתם למקום הנכון! כאן באתר תוכלו למצוא מבחר רב של מתנות לפסח במנעד תקציבים לבחירה. נותר לכם לבחור את התקציב וליהנות ממבחר מתנות ייחודיות שכיף לקבל. הבאנו בפניכם כמה רעיונות למתנות יצירתיות, פשוט לגזור ולשמור.

חג פסח הוא אחד החגים המשמעותיים אצל מנהלות רווחה ובעלי עסקים מתחומים שונים. בחג זה, בדומה לראש השנה, יש צורך לרכוש לעובדי החברה מתנות, וזאת כמובן בנוסף לתלושים ולברכות הלבביות. מלבד עובדי החברה, נהוג גם לרכוש מתנות לספקים ולקוחות, סוג של אות תודה על העבודה המסורה שלהם. אז בואו נראה איזה מתנות לפסח ייחודיות ניתן לרכוש.

ציוד למחנאות – חג הפסח מכונה גם חג האביב. החורף הולך ונעלם, השמש מתחילה לצאת, וזה הזמן שאנשים יוצאים לטיולים בחיק הטבע עם משפחתם, ולכן ציוד למחנאות ממותג ויפה יכול להיות מתנה מושלמת. הציוד יכול להיות מחצלת, צידנית משפחתית, סט סכינים, תיק גב, שמשיה, אוהל לקמפינג ועוד.

מתנות לחובבי בישול ואפייה – בחג הפסח אנו מרבים לארח, ולכן חובבי בישול ואפיה ישמחו לקבל כלי אפייה שונים או כלי הגשה מיוחדים לשולחן החג. תוכלו לרכוש מגוון פריטים הקשורים לבישול ואפייה כמו סט סכינים, כלי הגשה, תבניות, קערות לסלט, סט מגשים, סט סירים, סכום, סט כוסות, פותחנים לבקבוק, סט אפייה ועוד.

מתנות יוקרתיות – באתר תוכלו למצוא גם קטגוריה של מתנות יוקרתיות שנהוג לתת לסגל הבכיר והמנהלים בחברה. האופציות יכולות להיות רבות כמו סט פותחנים יוקרתי, בקבוק יין עם מעמד, מצלמה לרכב, סט סכינים, מעמד לסמארטפון, מארז עט ופותחן, קופסה עם תה ועוד.

גאדג'טים מדליקים – אם מרבית העובדים בחברה הם צעירים, העדיפו לרכוש מתנות מדליקות שיכולות לעלות חיוך על פניהם של העובדים, במיוחד עובדי הייטק שממש אוהבים גאדג'טים חכמים. האופציות הם אוזניות מיוחדות, מעמד לנייד, רמקולים, דיסק או קי ועוד מיני רבים.

עציצים מיוחדים – מכיוון שפסח הוא חג האביב, תוכלו לנצל את ההזדמנות ולרכוש לעובדי החברה עציצים מיוחדי ויפים שיוכלו להניח על השולחן במשרד או בכל מקום בבית. עציצים מכניסים חיים למשרד ובהחלט יכולים להיות מתנה מיוחדת לחג הפסח.

עמותת מקום קטם בלב מציעה מגוון רב של מתנות לפסח, כולל מארזים מיוחדים שניתן להרכיב לבד. כלל המתנות נארזות על ידי אנשים בעלי מוגבלויות, ולכן תוכלו גם לרכוש מתות לפסח יפהפיות ושימושיות וגם לתרום לחברה ולאפשר לאנשים בעלי מוגבלויות לעבוד כשווים בחברה.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח