רעיונות לרכישת מתנות למורים בסוף השנה

5 דק' קריאה

רכישת מתנות למורים וגננות היא אחת המשימות המתבקשות בכל סוף שנה, כאשר לרוב הוועד של הכיתה יהיה אחראי על משימה זו. אין ספק שזוהי אחת המתנות שכיף להעניק, הר מורים ואנשי החינוך לוקחים חלק משמעותי בחייהם של ילדנו, ומבלים איתם חלק ניכר מחייהם ועובדים קשה כדי לספק להם ערכים וחינוך טוב. זוהי הסיבה שתפקיד הוועד להוקיר להם תודה על פועלם ולחפש בכל שנה רעיון מקורי למתנה שתפתיע אותם.

הבאנו בפניכם כמה אופציות נהדרות של מתנות למורים

מארזי מתנות – מארזים הם בהחלט אחת המתנות הכי מפתיעות, יש בהם את אפקט ה WOW והם יכולים להכיל מגוון פריטים מיוחדים שתמיד כיף לקבל. במארז תוכלו לשלב מוצרי טיפוח, כלי מטבח, שוקולדים, כוס לקפה ועוד מגוון רב של אפשרויות. כמובן שתוכלו לארז את המארזים בצורה מרשימה ולהוסיף להם ברכה אישית מצוות הועד והורי ילדי הכיתה.

תכשיטים יפים – הרוב המוחלט של המורים הן דווקא מורות, ולכן ניתן לרכוש להן תכשיט יפה כמו שרשרת, צמיד, עגילים או סט יפה שמכיל כמה תכשיטים יפים. כמובן שיש צורך לקלוע לטעמה של המורה, כך למשל אם היא אוהבת תכשיטים עדינים או יוקרתיים, וכמובן לתת לה פתק החלפה.

כלי בית – כלי בית הם תמיד שימושיים, ובמיוחד כלי אירוח או כלי אפייה מיוחדים לבישול ואפייה. תוכלו למצוא מגוון מתנות למורים בסגנון כלי בית, כמו מפות יפות לשולחן, סט כלי הגשה, תבניות אפייה, כלי עזר למטבח ועוד.

ציוד למחנאות – דווקא בתקופת הקיץ אנו יוצאים הרבה לים ולטיולים בטבע, וכך גם המורים. תוכלו לרכוש מגוון סטים של ציוד למחנאות כמו ערכות קפה ייחודיות, סט למנגל, כסאות מתקפלים לים, מחצלות, צלונים, תיקים, צדניות, ערכות פיקניק, אביזרים לשטח ועוד.

גאדג'ט מקורי – אם לא מצאתם מתנה מקורית, תמיד תוכלו ללכת על כיוון של גאדג'טים, כי תמיד כיף לקבל אותם, הם מאוד שימושיים וגם תמיד יוצאים גאדג'טים חדשים לשוק כמו מחם קפה בכבל USB רמקול בלוטוס מדליק, גאדג'טים לסלולר ועוד מיני רבים.

רוכשים מתנות למורים ותורמים לקהילה

עמותת מקום קטן בלב מציעה שפע של מתנות למורים לסוף שנה, בתקציבים וסגנונות שונים, ולכן על ידי רכישת המתנות תוכלו לתרום לקהילה, ולאפשר לנו להעסיק בעלי מוגבלויות ולאשר להם להיות שווים בחברה. כלל המתנות שתרכשו באתר נארזות על ידי בעלי מוגבלויות ונשלחות אליכם על ידי שליח ישירות לפתח המשרד.