חג החנוכה חג שכולם אוהבים

5 דק' קריאה

לכבוד חג החנוכה הכנו מארזים לילדים לחנוכה עם ממתקים בדרגות מחיר שונים כך שיתנו מענה לכל חברה מפעל או וועד עובדים את האפשרות להעניק לילדים מתנות לחנוכה, בחרנו לאפשר לכם לבחור מתנה בכמה רמות של מחירים, כך שכל מי שיחפש מתנה יצליח להתאים את הדרישה שלו למה שמופיע  באתר שלנו. וכך תוכלו להעניק לילדי העובדים מתנות לחנוכה

במארזי הילדים ניתנים בדרך כלל לילדים בהצגות חנוכה, מארזים מתוקים הדבר הפך למסורת בעשור האחרון, הילדים הולכים לאחת מהצגות חנוכה (יש מבחר אדיר של הצגות בכל שנה)  הילדים שמחים לקבל מארזים לילדים לחנוכה, אלו מארזים המכילים מתוק ועוד מתוק. ניתן למצוא במארזים אלו, גם סביבונים חנוכיות אולם המרכיב הדומיננטי בהם הוא הממתקים, כך שהילדים יהנו מחג מתוק באמת,  ניתן למצוא במארזי הילדים לחנוכה,  חטיפים מתוקים חטיפים מלוחים וכן מארז בד"צ לחנוכה כך שגם המקפידים יוכלו ליהנות.

ומה לגבי מארזים לעובדים לחנוכה?

חברות מפעלים או וועדי עובדים שירצו לפנק גם את העובדים שלהם בחג החנוכה, יוכלו גם הם, כי להם הכנו מארזים לעובדים לחנוכה בהם שילבנו מתוק, יין, ספלים וכמובן שמן זית בפחית וגם שמן זית בבקבוק, נרות, גפרורים ואפילו ספלים  וכמובן איך אפשר בלי, מתוקים.

עוד הכנו לכבוד מתנות לחנוכה מארז קישוט לסופגנייה בהם ישנם ריבות איכותיות תוצרת מפעל בית אל מזלף וכן סוכריות לקישוט הסופגנייה, מארז זה מתאים הן למבוגרים והן לילדים. חנוכה חג האור, אנו הכנו עבורכם מארזים רבים ומגוונים כדי שיעשו לכם את החג מואר שמח טעים ומהנה.

בעמותת מקום קטן בלב ניתן למצוא מתנות לחנוכה בכל מיני מארזים, מתנות שכל עובד וכל ילד ישמחו לקבל. לא מצאתם מתנות לחנוכה עבור העובדים או ילדיהם? צרו קשר עם המשרדים שלנו, אחד מהנציגים שלנו ישמח לעזור לכם ולחפש עבורכם את המתנה המושלמת לחג החנוכה.

רכישת המתנות מעמותת מקום קטן בלב מהווה תרומה לקהילה, בעמותה מועסקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים שאורזים את המתנות עבורכם.

עמותת מקום קטן בלב מאחלת לכל עם ישראל חג אורות שמח, חג חנוכה שמח!