מתנות מובחרות ליום המשפחה

5 דק' קריאה

יום המשפחה מצוין במדינות רבות בעולם, רבים כמונו בחרו לציין יום זה. משפחה היא מלה רחבה, יש משפחה גרעינית יש משפחה בעבודה ויש חברים שהם כמו משפחה.

יום משפחה עם המשפחה, איך מבלים ביום כזה

הרבה אפשרויות יש לחגוג עם המשפחה, אפשר לארגן טיול משפחתי, פיקניק משפחתי, בילוי בים או בהרים, או בילוי צנוע יותר ללכת לסרט טוב עם המשפחה ואז ללכת למסעדה טובה. אפשר לבחור באופציה של משחק באולינג שאחד מתחרה בשני או אפשר ללכת למשחק משותף בחדר בריחה בו צריך להפעיל את כלל המוחות שבמשפחה על מנת לצאת מהחדר. או פשוט לבחור בבילוי סולידי עם המשפחה ארוחה בבית סרט או משחק קופסא טוב עם הילדים ערב שקט ונעים בבית.

חברים שהם כמו משפחה

יש כאלו שזוכים בחברים שהם ממש משפחה שנייה, שם תמיד כשאתה צריך, עוזרים בכל בעיה. ישנם קבוצות חברים ששומרים על קשר לאורך שנים. הם אומנם חוגגים מפגשים רבים ביניהם אולם את יום המשפחה המסורתי משאירים למשפחה האמתית האישה/הבעל והילדים. והבילויים שמבלים עם החברים לא נחגגים ביום המשפחה.

משפחה בעבודה

יש מקומות עבודה שבהם אתה מרגיש משפחה, מקום שדואג, שתומך שנותן לך הרגשה שאתה בן משפחה להגיע לעבוד במקום כזה, זו מתנה! מה יכול לעשות מקום עבודה כדי שהעובדים ירגישו בו כמשפחה, להיות קשוב, לחבק בשעת צרה, לערוך ימי או ערבי גיבוש פשוט להיות שם עבור העובדים ברגעים השמחים והפחות שמחים. מה אפשר לעשות עם עובדים ביום המשפחה? אפשר לארגן לעובדים ערב עם מופע או הרצאה מעניינת אפשר להוסיף מסז'יסטים שיעסקו את העובדים לאחר ההרצאה/מופע. יום כיף ובילוי ולאחר מכן ארוחה טובה יכול בהחלט להיות מתאים לפינוק המשפחה שבעבודה.

אולם לא ניתן יהיה לקיים את זה ביום המשפחה, כי ביום המשפחה בוחרים האנשים לבלות עם המשפחה הגרעינית שלהם.

איזה מתנות אפשר לתת ליום המשפחה?

ביום המשפחה אפשר לתת מתנות שיתאימו לכל המשפחה, צידינת משפחתית, מחצלת, שעון קיר עם שניתן להוסיף בו תמונות של בני המשפחה. או משחקים של פעם או משחקי חשיבה שיכולים להתאים לכל המשפחה.

מחפשים מתנה ליום המשפחה?

בעמותת מקום קטן בלב יש מבחר מתנות ליום המשפחה. צלצלו אלינו אחד הנציגים שלנו ישמח לעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת לעובדים שלכם ליום המשפחה