מי מהמשפחה מחכה למתנה מכם בחג

5 דק' קריאה

מתנות לחגים הם עסק שנמצא תמיד בשיח הציבורי, בכל עיתוי של השנה. לאורך לוח השנה היהודי יש לא מעט ימי ציון או חגים של ממש והמוני אנשים נהנים לבחור מתנות יפות, מושקעות, מקוריות ומעניינות לבני המשפחה והחברים שלהם. חשוב לדעת שיש שלל אפשרויות שמתאימות הן בתור מתנות והן בתור המקומות שבהם כדאי לקנות את המתנות. בשנים האחרונות עולה למודעות הציבורים אפשרות נוספת שנחשבת לטובה מאד והיא רכישה מרוכזת של מתנות מעמותה חברתית. אין ספק שמדובר במתנות עם ערך מוסף רב.

מהי תרומה לקהילה?

כאשר קונים מתנות מבית עסק או חנות מסחרית – הרווח הכספי מגיע כמובן לחנויות עצמן. מתנה שהיא תרומה לקהילה היא מתנה שעצם הקנייה שלה הוא רווח לעמותה המסייעת לשכבות נחלשות מהאוכלוסייה – אנשים בעלי מוגבלות פיזית או נכים, חברה המעסיקה פגועי ראש או נפש או כל עמותה או חברה שההכנסות שלה עוברות ישירות לתרומה וכלל לא נעשה בהן שימוש כרווח כספי. אנשים רבים רואים קנייה כזאת כמצווה אמיתית ומעדיפים אותה על פני מתנות אחרות.

איך נוצרות מתנות מיוחדות?

החוכמה הגדולה בכל מה שקשור לקניית מתנות בחגים היא למצוא מתנות שכל הצדדים יוצאים נשכרים מהרכישה שלהן. מתנות חברתיות מתאימות לכל החגים וברוב המקרים אפשר גם לבצע הזמנה מרוכזת של כמות גדולה מתאימה למקום עבודה או לתלמידים. קל וחומר שמדובר במתנות שמתאימות לרכישה והענקה מצד בני משפחה, הן בחגים והן בנקודות ציון אחרות של מעגלי החיים. המתנה תהיה יפה, מקורית, מושקעת וארוזה בהידור, התשלום עבורה יהיה הוגן ומתאים לכל תקציב והצד השני ירוויח גם כן – חשיפה לפועלה של עמותה או תרומה של כסף שיתמוך בהמשך הפעילות.

אילו מתנות אפשר לרכוש כתרומה חברתית לחגים?

בין אם מדובר בחג ובין אם מדובר בכל אירוע אחר שדרושה בו מתנה אמיתית, בעלת ערך מוסף ומלאה במשמעות – מתנות חברתיות הן הפתרון המתאים ביותר. אפשר למצוא מתנות שקשורות לחג עצמו ולמאפיינים שלו, לכל אחד מאירועי החיים שכל אחד עובר בזמן זה או אחר וכמובן מתנות שמתאימות בכל מצב – כלי בית, מתנות שימושיות, חפצים הקשורות לפינוק או אביזרי מחשב וטלפוניה שלכל אחד תמיד יש בהם שימוש. אט אט יותר ויותר אנשים נחשפים לתחום ומעדיפים לשלם את הכסף שלהם לעמותות שמסייעות לאנשים שמזלם לא שפר עליהם ויכולים להרוויח לא מעט בזכות רכישת המתנות.