מתנות מובחרות לראש השנה

5 דק' קריאה
ראש השנה, חג של התחלה חדשה ומופלאה ובדיוק הרגע לפתוח את הלב ולרכוש מתנות לראש השנה לחברים קרובים, לעובדים, למורים או מורות, למתנדבים ולכל מי שיקר לליבנו. רכישת מתנות מובחרות היא בהחלט עוד צעד שעלינו לעשות כדי לקרב אינו את היקרים לליבנו, אך שמצד אחד יש לנו תקציב מסוים שוודאי לא נרצה לחרוג ממנו, ומצד שני וודאי נרצה מתנות מובחרות ובלתי נשכחות.  
 

הבאנו בפניכם כמה סוגים של מתנות מובחרות, כך שנותר לכם רק לבחור 

מתנה בסטייל אירופאי 
מתנות לראש השנה חייבות בראש ובראשונה להיות מושקעות ושימושיות. מתנות בסטייל אירופאי יכולות לתת למקבל תחושה מופלאה עם סטייל מסוים, ולכן מתנות אלה מומלצות למי שבאמת רוצה להרשים. האופציות הן: מארז מרשים של פותחן ליין שניתן לשלב אותו עם בקבוק יין משובח כוסות, מעמד לבקבוק יין ועוד. למארז ניתן להוסיף שוקולדים משובחים שיתנו למתנה שיק משלה. 
 
כלי מטבח שימושיים לחג

רכישת כלי מטבח ממזמן הפכה למתנה מוכרת, אך חשוב לדעת כי תחום זה מתפתח פלאים וניתן למצוא מגוון גימיקים מדליקים שישדרגו את המתנה. ישנם מגוון אפשרויות בתחום זה כמו סט קולפנים מהודר ושימושי, סט סכינים למנגל או למטבח, מכשיר חשמלי ועוד מגוון אופציות לבחירה. במקרה זה חייבים לשמור על מקוריות ורכישת מתנות שימושיות מאוד. 

מתנות לראש השנה צעירות ומגניבות 

אופציה נוספת היא ללכת על קו צעיר ולרכוש גאדג'טים מדליקים שיהפכו את המתנה למדליקה. אפשרות זאת מתאימה לחברות בהן יש עובדים צעירים כמו חברות הייטק, מוקדי מכירות, רשתות מזון ועוד. האופציות יכולות להיות מטען נייד לסלולר, מעמד לטלפון למשרד, אוזניות לנייד, רמקול, פד לעכבר ועוד. 

ללכת על מתנה מתוקה ארוזה בקפידה

מי שמעוניין במתנה מתוקה יוכל למצוא מגוון רב של מארזים מתוקים וטעימים המתאימים לכל עובד כמו מארז שוקולדים עם צנצנת יפה, או קופסה מרשימה עם שוקולדים משובחים או בכלל ללכת על כיוון של סוכריות מיוחדות שכולם אוהבים. למארז השוקולדים ניתן להוסיף גם מתנה קטנה נוספת כמו גאדג'ט מדליק, כל מטבח, ציוד למחנאות ועוד מגוון אפשרויות נוספות שיעצימו את המארז. 

מתנות לראש השנה מתוקות זה תמיד אין ובעמותת מקום קטן בלב תוכלו תמיד למצוא את מבוקשכם.