מתנות מקוריות לפסח

5 דק' קריאה

חג הפסח הוא החג המשמעותי ביותר לעם בישראל. הוא מסמל לנו את השחרור והחופש, יציאה מעבדות לחרות. הרי הדבר החשוב ביותר שיש לאדם הוא החופש.חג זה נחגג לקראת בוא האביב, מזכיר את ההתחדשות הפריחה.

איך חוגגים בארץ את חג הפסח?

פסח כאמור החג המשמעותי ביותר בישראל, נחגג בכל בית יהודי בישראל. הוא אורך 7 ימים בו יש חג ראשון וחג שני.ההכנות אליו עורכות זמן רב אולם גולת הכותרת של החג הוא ערב חג ראשון, בערב החג מסובים כולם לשולחן החג, בדרך כלל החג נערך בחיק המשפחה, המשפחה הקרובה. אולם ההכנות לחג הן מרובות, ישנם משפחות המארחות את כל המשפחה המורחבת ומכינים את כל ארוחת החג בעצמם ואילו משפחות אחרות מחלקות משימות לכל משפחה מה להביא ויחד מורכבת ארוחת חג. גם לעיצוב השולחן יש תפקיד מרכזי בחג הזה, מושקעים בו המון מחשבה והמון זמן וכסף על מנת שיהיה מושלםבערב החג הכבישים עמוסים בנוסעים הממהרים לשולחן החג, ובתום החג אפשר להרגיש את אותה תנועה ערה בכבישים רק בכיוון ההפוך, חוזרים הביתה.

יחד עם ארוחת החג ישנו עוד טקס עליו לא ניתן לוותר והוא מתנות לפסח, אנו נוהגים לרכוש לבני המשפחה, אחים, הורים, ילדים מתנות לפסח.ישנם אפשרויות אין סופיות למתנות לפסח, זה כמובן תלוי תקציב, ככל שהתקציב עולה כך נפתחים עוד ועוד אפשרויות למתנות.מתנות בתוך המשפחה לעומת מתנות לעובדים לפסח.מתנות לפסח לעובדים זה סיפור מורכב יותר, מכיוון שכל שנה רוכשים מתנות לפסח לעובדים אז זוהי משימה מורכבת המצריכה הרבה התעסקות.כמובן צריך להגדיר את התקציב בלעדיו לא ניתן להתחיל לחפש, כאשר יש תקציב החיים קלים יותר במציאת מתנות לפסח לעובדים, זה נותן כיוונון מה אפשר ומה אי אפשר.

ממי לרכוש מתנה לפסח לעובדים?

בשוק החופשי יש מתחרים רבים אשר מוכרים מתנות לפסח, ובשיטוט קל באינטרנט קל למצוא אותם, אולם אם מבקשים לרכוש מתנות לפסח שבתוכם יש מרכיב של תרומה לקהילה, אזי צריך להגיע לעמותות או לחברות חל"צ אשר מעסיקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים באריזת המתנות.עמותת מקום קטן בלב, הינה עמותה אשר מעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים ועובדת בשיתוף פעולה עם מרכז שיקום טירת הכרמל, העובדים שלנו אורזים לכם את המארזים, סופרים ומניחים בקרטונים, הכל כדי שמתנות לפסח שלכם יגיעו בזמן ויהיו בדיוק כמו שאתם רוצים.רוצים מתנות לפסח לעובדים? צרו איתנו קשר, עמותת מקום קטן בלב

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח