מארזים מפנקים לפסח

5 דק' קריאה

בעמותת מקום קטן בלב, אנו שמים דגש על המארזים לפסח, אנו רוצים להציג לפניכם את מבחר המארזים שלנו לפסח על מנת שתוכלו להתרשם ולהזמין מאתינו.כאשר אתם רוכשים מאתנו אנחנו יכולים לתת הזדמנות לעובדים בעלי צרכים מיוחדים לממש את הפוטנציאל שלהם, ולהשתלב בשוק העבודה, כך שבנוסף למארז שאתם מקבלים, אתם מאפשרים לעמותה להתקיים ולהעסיק עובדים בעלי צרכים מיוחדים אשר כל כך קשה להם להשתלב במקומות עבודה.

בעמותה הם מקבלים יחס שווה, מענה לצרכים שלהם, ובעיקר לומדים איך להתנהג ולתפקד במקום העבודה, להגיע בזמן ובכלל להשתלב.בפסח כולם קונים מתנות, כולם מחלקים מארזים לפסח, כולם עסוקים בנושא שנקרא מתנות לספח,  ישנו מבחר רב של מארזים אשר ניתן לרכוש בחנויות או ניתן לרכוש באינטרנט. אולם אנו מציעים לכם לרכוש השנה ממקום שונה, לא מחנות רגילה אלא מעמותה.

 

איזה מארזים לפסח יש בעמותת מקום קטן בלב?

מארזים קטנים לתשומת לב, ישנם מארזים לפסח קטנים ומתוקים (מכילים שוקולד) אשר ניתנים כתשומת לב, בדרך כלל מצרפים אותם לתלושי החג, ניתן למצוא בעמותת מקום קטן בלב מארזים קטנים לפסח החל מ- 7 שח. כך שגם שאתם נותנים לעובדים תלושים, אתם מוזמנים לפנק אותם במשהו קטן סימלי ומתוק, מאחוריו יש סיפור גדול של תרומה לקהילה.מארזים גדולים יותר לפסח אפשר גם למצוא באתר האינטרנט של העמותה, מארז עם קונפיטורות או מארז עם תחתיות לקפה בשילוב יין או בשילוב שמן זית.

ישנו מבחר גדול של מארזים לפסח, מארזי פותחני בקבוקי יין בכל מיני צורות גוונים וצבעים, מארזי סכינים מיוחדים ומגוונים.ישנם גם מארזים לפסח מאוד מושקעים המכילים יין שמן זית שוקולדים ומגיעים באריזות מהודרות אשר ניתן למתג אותם.לא משנה איזה מארזים לפסח תבחרו לתת, מה שחשוב הוא לבצע את הרכישה עם תרומה לקהילה.

אתם מוזמנים לפנות לעמותת מקום קטן בלב, אחד הנציגים שלנו ילווה אתכם בכל תהליך החיפוש והרכישה, תקבלו יחס אדיב ושרות מעולה.תוכלו לבחור מארז לפסח מהמבחר שיש באתר או תוכלו להרכיב יחד עם הנציג את המארז בדיוק כמו שאתם רוצים, תוכלו להוסיף כל פריט שיש באתר, לדוגמא צידנית ומארז אנחנו נדאג לארוז לכם יחדיו. זה התפקיד המיוחד אשר מבצעים העובדים הנאמנים אשר מלווים אותנו מפתיחת העמותה.זכרו שאנו יכולים למתג עבורכם כל מוצר שתבחרו, כך שאת המתנה שיקבלו העובדים יוכלו להציג בגאווה לחבריהם.רכישה עם ערך של תרומה תורמת גם לנותן ולגם למקבל, אנו מזמינים אתכם לבצע את רכישות המארזים לפסח שלכם מעמותת מקום קטן בלב.

 

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח