המדריך השלם לבחירת מתנות לפסח

5 דק' קריאה

פסח ממש בפתח וזה הזמן לקפל את בגדי החורף ולנשום את ריח הפריחה. בוא חג האביב, הוא הזמן הטוב ביותר להעניק ליקירנו ואהובינו מתנות לפסח שיחממו להם את הלב. אך כמו בכל שנה, אנו מתקשים למצוא את המתנה הייחודית שתגרום למקבל אותה לחוש פרפרים בבטן ולהתרגש. בדיוק בשל סיבה זו הבאנו עבורכם את המדריך המלא לבחירת מתנות לפסח.אז בואו נראה כיצד ניתן למצוא בקלות מתנות לפסח.

הכירו את מקבל המתנה

כדי לקלוע בול למטרה, עלינו להכיר היטב את מקבל המתנה, כך למשל אם מדובר בחברה המעניקה מתנות לפסח לעובדי החברה, על החברה להכיר היטב את אופי העובדים, את גילם וכך להתאים להם את המתנות בקפידה. אופציה נוספת היא לאפשר לעובדים לבחור בין כמה מתנות, כאשר כל אחד יבחר את המתנה האהובה עליו.

לשנות סגנון מתנה משנים עברו

האתגר הגדול ברכישת מתנה היא הייחודיות של המתנה, אבל מה שלא פחות חשוב הוא – לא לחזור על אותו סגנון מתנה מידי שנה. אם למשל הענקתם לעובדי החברה מתנה בסגנון 'כלי מטבח' או כלי הגשה, הקפידו לבחור השנה מתנה בסגנון אחר. האופציות האחרות יכולות להיות מתנה מתחום הטיולים המחנאות, גאדג'טים, מארזי שי, מארזי יין וכך הלאה.

מארז מפנק תמיד יעשה את העבודה

אם אתם מתלבטים בין כמה אפשרויות או שלא מוצאים כיוון, תמיד תוכלו ללכת על כיוון של מארזי שי מפנקים ארוזים בקפידה. במארז תוכלו לשים פריטים מגוונים ומפתיעים על פי התקציב שלכם ולגרום למקבל אפקט של WOW. רק נציין שאת המארזים תוכלו למצוא הגדלים ועיצובים שונים, ואפילו להוסיף להם ברכה לבבית שתחמם את ליבו של המקבל.

ללכת על מתנה מסורתית

אם גם אתם מתלבטים בים סוגי המתנות, תמיד תוכלו ללכת על מתנה מסורתית שכולם אוהבים כמו קערת לילה הסדר, הגדה של פסח, סט תבלינים, מוצרים כשרים לפסח, מארזי שי מפנקים ועוד. כמובן שלמתנות המסורתיות תוכלו להוסיף מגוון רב של פריטים קטנים שישדרגו את המתנה כמו שוקולדים, ממרחים, ריבות ועוד.

לעשות סקר בין העובדים

אופציה נוספת שתוכל לחסוך  לכם דילמות רבות, היא לשאול כמה נציגים בחברה אילו מתנות הם היו רוצים לקבל, או לתת להם אפשרות בחירה כדי שיוכל לתת לכם כיוון לבחירת המתנה המושלמת. אופציה נוספת, היא לתת לעובדים אפשרות לבחור מתנה אחת מבין  שלוש או ארבע אופציות.

לרכוש מתנה מעמותה כתרומה לקהילה

אופציה נוספת לבחירת מתנות לפסח היא רכישת מתנה מעמותות המעסיקות בעלי מוגבלויות ומאפשרת להם להשתלב בין שווים בחברה. חשוב לציין שמדובר במתנה עם ערך מוסף, ולכן זהו מסר נהדר אותו ניתן להעביר למקבל המתנה, שהרי על המארז או המתנה יהיה אזכור של העמותה וסיפור קצר על פועלה.

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח