טיפים לרכישות מתנות לשבועות לעובדי החברה

5 דק' קריאה

רכישת מתנות היא אחת המשימות המורכבות לחברות וארגונים הזקוקים להוקיר תודה לעובדיהם המסורים על ידי הענקת מתנות. לרוב, כל ארגון מעניק מתנות לעובדים בראש השנה, חג הפסח וביום הולדתו של העובד. יחד עם זאת, ישנם ארגונים המגדילים ראש ומעניקים מתנות גם בחגים נוספים על מנת להראות לעובדים תחושת שייכות נפלאה וכמובן לתת להם תחושה שצוות ההנהלה חשוב עליהם ומעריך את עבודת המסורה. אחד החגים הוא שבועות, שזהו חג שפשוט כיף להעניק מתנות, ולכן הבאנו בפניכם כמה טיפים מעולים שיסייעו לכם לבחור מתנות לשבועות לעובדי החברה.

אז בואו נראה איך בורחים את המתנה המדויקת

מגוונים בבחירת המתנות

בעת בחירת מתנות לשבועות או לכל חג אחר, חשוב מאוד שלא לבחור מתנה זהה לשנים הקודמות, ושאת כדי לאתגר את העובדים ולתת להם הרגשה של וואוו. כך למשך אם בשנה החולפת הענקתם לעובדים קרש חיתוך וסכין של גבינות, השנה העניקו להם מארז מלא בכל טוב עם ריבות, ממרחים, רטבים, שוקולדים ועוד. כמובן שלא חסרים רעיונות מדליקים למתנות לשבועות, פשוט נסו להפתיע את העובדים מידי שנה ולתת להם תחושה נפלאה מישהו מלמעלה חשב עליהם.

איך לכם רעיון? לכו על מארז מפנק

פעמים רבות הרעיונות אוזלים, בכל אופן מרבית החברות והארגונים מעניקים לפחות 5-7 פעמים בשנה מתנות בכל מיני הזדמנויות כמו יום האישה, פורים,  חנוכה, שבועות ראש השנה, פסח ועוד מגוון מועדים נוספים. ולכן, אם אין לכם רעיון בראש, תמיד תוכלו ללכת על מארז מפנק ולמלא אותו בכל טוב במגוון מוצרים העונים לתקציב שלכם. רק נזכיר שמארז שי הארוז יפה בקופסה או בנייר, מעניק לעובדים את אפקט הוואוו, מכיוון שהוא נראה מאוד מאוד מרשים ואיכותי.

הגדירו תקציב מראש

עניין התקציב תמיד עולה על הפרק כאשר בוחרים מתנות לשבועות, ולכן הגדירו תקציב מראש ובחרו מתנות העומדות בתקציב שלכם. פעמים רבות חברות אינן הולכות לפי תקציב, ואז פשוט הולכות לאיבוד בין שלל האפשרויות. נציין כי כיום תוכלו למצוא מתנות לשבועות המתחילות בכמה שקלים ויכולות להגיע לעשרות ואפילו מאות שקלים, הכל כמובן על פי התקציב העומד לרשותכם.

מקום קטן בלב היא עמותה המספקת מתנות לשבועות לכל מטרה, החל מעובדי החברה ועד מתנות לחברים ובני משפחה. באתר תוכלו למצוא מגוון מתנות לבחירה, להזמין באתר המאובטח ולקבל את המתנה עד לפתח ביתכם.