טיפים לרכישת מארזים לעובדים לחנוכה

5 דק' קריאה

חג החנוכה נקרא גם חג האורות, אז כל בני המשפחה מתאספים סביב החנוכייה המונחת על גבי החלון ומפזמים שירי חנוכה. חג החנוכה הוא גם חג שנהוג להעניק בו דמי חנוכה לילדים, אך בעלי עסקים וארגונים מנצלים את יום זה כדי להעניק לעובדים מתנות לחג החנוכה, כאשר מתנות אלה הן לרוב סמליות ומועברות לילדי העובדים.

ידוע שכיום ארגונים בכל סדרי גודל משקיעים רבות ברווחת העובדים, הן בכנסים מעשירים, ערבי חברה, טיולים, ימי גיבוש וכמובן גם ברכישת מתנות לעובדי החברה. לרוב, המתנות הגדולות והמשמעותיות ניתנות בראש השנה, חג הפסח וביום הולדתו של העובד, אך בארגונים רבים מגדילים לעשות ומעניקים מתנות לעובדים גם בתאריכים נוספים, על מנת לשפר את רווחת העובדים. מבין המועדים הנוספים ניתן למצוא את חג החנוכה, פורים, שבועות, יום האישה, יום המשפחה ועוד.

למה כדאי לרכוש דווקא מארזים לעובדים בחנוכה?

רכישת מתנות לעובדי החברה היא משימה מורכבת, שהרי בכל שנה יש לגוון בבחירת המתנה וכמובן גם לעמוד בתקציב שהוקצב לטות העניין. זו סיבה שרבים מעדיפים לרכוש מארזים מעוצבים מלאים בכל טוב, כזה באפקט של וואוו. במארז ניתן לשלב מגוון פריטים, החל מחטיפים, כלי מטבח, ועוד ועוד. אם כך, רכישת מארזים לעובדים לחנוכה יכולה להיות פתרון נהדר, מהיר ויחסית בתקציב נמוך.

מה כדאי לשים במארזים?

אחרי שהבנתם את היתרונות הרבים של רכישת מארזים לחנוכה, בואו נראה מה ניתן לשלב במארזים על מנת ליצור אפקט הפתעה לעובדים:

  1. חשוב לזכור שהעובדים מעבירים את המארזים לילדים או לאחיינים שלהם, ולכן כדאי להשקיע במארז כאילו הוא ניתן לילדים. הדבר משמעותי בארגונים שמבית העובדים בהם צעירים ובעלי משפחה, אך כמובן שגם הרווקים ישמחו להעניק את המארז לאחיינים או לילדים של חברים.
  2. באידיאל הוא לשים במארזים חטיפים, אך אפשר להגדיל ראש ולשים במארז שוקולדים, פרלינים, מטבעות משוקולד, עוגיות בוטיק, יינות, יצירה לחנוכה, חנוכייה קטנה עם נרות חנוכה, נרות ריחניים לבית ועוד.
  3. השקיעו בעטיפת המארז – אין ספק שאחד הדברים החשובים במארזים לעובדים לחנוכה הוא העטיפה של המארז שיכולה להיות באפקט של וואו, ולכן הקפידו לבחור עטיפה מקורית שתהפוך את המתנה למושקעת ויפה.

מחפשים מארזים לעובדים לחנוכה? הגעתם למקום הנכון. בעמותת מקום קטן בלב תוכלו למצוא מגוון רב של מארזים הנארזים על ידי בעלי מוגבלויות, כך שתוכלו גם להפתיע את העובדים במארזים ייחודיים, וגם לתרום לקהילה.