למה כדאי לקנות דווקא מארזים לפסח?

5 דק' קריאה

כל ארגון נוהג להעניק לעובדי החברה, הספקים והלוחות מתנות בשני מועדים מרכזיים; בראש השנה ובחג הפסח. מכיוון שראש השנה חלך ממש לא ממזמן, זה הזמן להתחיל את האתגר החדש – ארגון מתנות לפסח. המתנות בהחלט מעניקות תשומת לב ואפקט של הפתעה, וגם סוג של אמירת תודה לעובדים על המסירות והתרומה שלהם לארגון. כיום רבים מעדיפים לרכוש מארזים לפסח, כלומר מארז מהודר ובו שפע של מוצרים. בואו נראה מה היתרונות של מארזים ולה הם הכי פופולרים.

אם החלטתם ללכת על רכישת מארזים לפסח לעובדי החברה, דעו כי ממתינות לכם שלל אפשרויות לבחירה, אך כמובן שיהיה עליכם מארז מיוחד, כזה שיפתיע את העובדים ועם מוצרים המתאימים לאופי העובדים.

אז בואו נראה למה דווקא מארזים?

כולם אוהבים לקבל מארזים – למארזים יש את אפקט ההפתעה, הם מפתיעים את העובדים, לרוב מלאים בכל טוב ותמיד יהיה בהם מאכל שיכול להיות שוקולד טעים, פרלינים, מטבלים טעימים או חטיפים שכיף לנשנש. מלבד זאת, יהיה בהם גם מתנה אחד מרכזית ויפה שיכולה להיות כלי מטבח יפים, כלי הגשה או כל פריט שימושי אחר המתאים לחג הפסח.

מראה יוקרתי – אין ספק שהיתרון הבולט של מארז לפסח הוא המראה היוקרתי שלו, במיוחד אם תחליטו לעיצוב אותו יפה. לדוגמה מארז קרטון ממותג, שקית ממותגת או כלי הגשה יפה שישמש כמארז מהמם. מלבד זאת, תוכלו  למלא בתוכו כל שתרצו, וזאת בהתאם לתקציב האישי שלכם וגם על פי הדרג של העובד.

קל יותר לעמוד בתקציב – מכיוון שאת המארז תוכלו להרכיב לבד, ניתן יהיה להגדיר את התקציב שתרצו וכך לעמוד בתקציב ולהכניס כמה שיותר פריטים שיעבו את המארז ויתנו לו אפקט של וואוו.

עכשיו האתגר הבא הוא מה לשים במארז

האתגר הגדול הוא מה לשים במארזים. קיימות כל כך הרבה אופציות, הרי מארז יכול להכיל מגוון סוגים של פריטים, החל מכלי מטבח ועד מאכלים מיוחדים, תבלינים ומתבלים. אז בואו נראה מה כדאי לשים במארזים לפסח.

ראשית, כדאי לשים מתנה אחת גדולה כמו גאדג'ט, כלי מטבח, כלי אפיה, ציוד למחנאות ועוד. דבר נוסף, כדאי מאוד לשים מאכל מסוים כמו עוגה כשרה לפסח, תבלינים, מתבלים מיוחדים, שוקולדים וכו'.

עמותת מקום קטן בלב מציעה מגוון מארזים לפסח בכל סגנון רצוי, החל ממארזים יוקרתיים ועד מארזים קטנים. באתר תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לבחירה, כאשר כל המתנות נארזות על ידי עובדים מיוחדים בעלי מוגבלויות המשתלבים בעמותה כשווים בין כולם. 

מוזמנים להתרשם ממגוון המתנות לחגים של עמותת מקום קטן בלב:

מתנות לפורים

מתנות לחנוכה

מתנות לטו בשבט

מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום האישה

מארזים לפסח

מתנות לראש השנה

מתנות לפסח